آغاز رقابت ها با مسابقات بانوان/ جلسه سرپرستی برگزار شد

مسابقات بین المللی بدمینتون فجر از صبح امروز دوشنبه در شهرستان زنجان آغاز شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر به مناسبت گرامیداشت پیروزی انقلاب با حضور تیم های خارجی و داخلی از صبح امروز دوشنبه در سالن مادران و کودکان شهرستان زنجان آغاز شد.

رقابتهای صبح امروز در قسمت بانوان برگزار می شود و رقابتها در قسمت مردان بعد از ظهر امروز آغاز خواهد شد.

مراسم افتتاحیه این مسابقات بعدازظهر امروز با حضور مسئولان ورزش کشور، مسئولان فدراسیون بدمینتون و مسئولان استان زنجان برگزار خواهد شد.

در همین راستا جلسه سرپرستان تیم های شرکت کننده در بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر با سرداور و کمک سرداور این مسابقات در محل سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد.

در این نشست که با حضور خانم ژنگ سانلیانگ سرداور چینی این دوره از مسابقات، سرکار خانم فریبا مددی کمک سرداور، ابوالفضل مهاجر بختیاری مشاورعالی فدراسیون، علی موذن دبیر فدراسیون، محمود انصاری رییس هیات بدمینتون استان زنجان و سرپرستان تیم های شرکت کننده برگزار شد، محمود انصاری رییس هیات بدمینتون استان زنجان ضمن خوش آمد گویی به تیم های حاضر از حضور سرداور و کمک سرداور و مسئولان اجرایی فدراسیون بدمینتون در این استان تشکر و قدردانی کرد. انصاری همچنین از محمدرضا پوریا رییس فدراسیون بدمینتون به جهت انتخاب این استان برای برگزاری این دوره از مسابقات بدمینتون فجر تشکر ویژه ای داشت.

سپس ژنگ سانلیانگ سرداور این مسابقات توضیحات فنی را به اطلاع سرپرستان تیم های حاضر داده و نکات فنی را برای آنان تشریح نمود.

همچنین جلسه هماهنگی بین ژنگ سانلیانگ سرداور این دوره از مسابقات و سرکار خانم مددی کمک سرداور با کلیه داوران بانوان و آقایان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار و تمامی نکات داوری برای آنان عنوان شد.

بیست و هفتین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر در روزهای شانزدهم لغایت نوزدهم بهمن ماه جاری و با حضور ۱۵ تیم از کشورهای مختلف جهان به همراه ملی پوشان بدمینتون کشورمان و با جوایز ۲۵ هزار دلاری در قسمت آقایان و بانوان در سالن اختصاصی بدمینتون شهرستان زنجان برگزار می شود.

601

کد خبر: 904294

وب گردی

وب گردی