برای پیدا کردن پیکرهای فرزندانمان امروز و فردا می کنند

پدر سعید دهقان گفت: حدود یک ماه از فوت فرزندانمان گذشته اما مسوولین برای پیدا کردن پیکرهای فرزندانمان امروز و فردا می کنند!

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، خانواده‌های جان باختگان حادثه نفتکش سانچی که مدتی قبل در دریای چین به دلیل تصادف با کشتی فله‌بر پس از یک هفته آتش‌سوزی غرق شد، امروز به علت عمل نکردن قول های مسوولین مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع و توسط عوامل مجلس به داخل خانه ملت هدایت شدند.

پدر سعید دهقان که از شهدای این حادثه بود، در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: مسوولین قول های بسیاری از جمله پیدا کردن پیکر فرزندانمان داده بودند اما هنوز هیچ کدام از این قول ها انجام نشده است.

وی ادامه داد: ما به مسوولین پیشنهاد دادیم که غواص خودمان را برای پیدا کردن پیکری های فرزندان به دریا بفرستیم اما آنها قبول نکردند.

پدر سعید دهقان با بیان این که مسوولین زیر تمام قول هایشان زدند، گفت:سعید دهقانی ، سجاد عبداللهی و پوریا عیدی پور حدود دو ماه حقوق بگیر بودند یعنی فیش حقوقی برای آنها صادر می شده و تامین اجتماعی قول پرداخت حقوق آنها را داده بود اما این قول هم اتفاق نیفتاد.

وی افزود: دختر و برادرم امروز به مجلس رفته تا با نماینده های مجلس صحبت کنند.

پدر سعید دهقان ادامه داد: حدود یک ماه از فوت فرزندانمان گذشته و چیزی از فرزندان ما نمانده است اما مسوولین برای پیدا کردن اجساد فرزندان ما امروز و فردا می کنند.

وی تاکید کرد: حقیقتا مسوولین هیچ کاری تا الان برای پیدا کردن فرزندان ما انجام ندادند.

کشتی فله بر هنگ کنگی به نام «کریستال» با مالکیت یک شرکت لجستیکی در استان «جه جیانگ» چین حاوی 64 هزار تن غله بود که از آمریکا به مقصد استان «گوانگ دونگ» در جنوب چین می رفت و در بین راه به کشتی نفتکش «سانچی» با مالکیت شرکت «برایت» از جمهوری اسلامی ایران برخورد کرد؛ این حادثه سبب انفجار و آتش سوزی در کشتی نفتکش شد که یکشنبه 24 دی ماه خبر فوت هر 32 سرنشین به در رسانه ها پیچید.

901/900

کد خبر: 904343

وب گردی

وب گردی