منیره زارع سرپرستی دفتر برنامه‌ریزی و بودجه را بر عهده گرفت

با حضور معاون وزیر کشور، خانم منیره زارع به عنوان سرپرست دفتر برنامه‌ریزی و بودجه وزارت کشور معرفی و از خدمات محمودی مدیرکل پیشین این دفتر تقدیر شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، با حکم جواد ناصریان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور، منیره زارع به عنوان سرپرست دفتر برنامه ریزی و بودجه وزارت کشور انتخاب شد.
مراسم تکریم محسن محمودی مدیرکل پیشین دفتر برنامه ریزی و بودجه و معارفه منیره زارع به عنوان سرپرست دفتر برنامه‌ریزی و بودجه وزارت کشور امروز (دوشنبه) با حضور جواد ناصریان معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر کشور برگزار شد.
زارع در این مراسم با تشکر از ناصریان بخاطر اعتماد و انتخابش به عنوان سرپرست دفتر برنامه ریزی و بودجه وزارت کشور گفت: امیدواریم بتوانیم برای بهبود وضعیت این دفتر قدم‌های خوبی برداریم.
وی همچنین تصریح کرد: روند مدیریت و کارکنان دفتر برنامه‌ریزی و بودجه وزارت کشور همواره ثبات داشته‌ است، زیرا ثبات لازمه امر برنامه ‌ریزی است. تمام تلاش این دفتر تامین بودجه جهت اجرای تصمیمات بخش های مختلف وزارت کشور بوده است. دفتر برنامه ریزی و بودجه هم به امنیت فکر می کند و هم به حوزه سیاسی. هم به انتخابات فکر می کند هم به قطار شهری و هم به حوزه اجتماعی. امیدوارم وظایف و مسئولیت‌های خود را همچنان به خوبی اجرا کنیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور نیز در این مراسم با اشاره به اینکه جانشین‌پروری و بهره‌گیری از ظرفیت بانوان از اولویت‌های وزارت کشور است گفت: زحمات بانوان در وزارت کشور باید بیش از پیش دیده شود.
جواد ناصریان در مراسم معارفه و تکریم منیره زارع و محسن محمودی سرپرست جدید و مدیرکل پیشین دفتر برنامه‌ریزی و بودجه وزات کشور با اشاره به اینکه وزارت کشور به تأسی از سیاست‌های دولت و رئیس‌جمهور به دنبال این است که نقش بیشتری در اختیار بانوان قرار دهد اظهار کرد: زحمات بانوان در وزارت کشور باید بیش از پیش دیده شود و وزارت کشور باید از ظرفیت و توانایی بانوان بهره بیشتری ببرد.
معاون وزیر کشور با تقدیر از محمودی؛ مدیرکل پیشین دفتر برنامه‌ریزی و بودجه وزات کشور، خاطر نشان کرد: خانم زارع فردی بسیار پرتلاش، متعهد و توانمند است.
محمودی مدیر کل پیشین دفتر برنامه ریزی و بودجه نیز در این مراسم با اشاره به اینکه تغییر نشانه تحرک است و می تواند ایده و تفکر جدید را وارد کند گفت: امیدوارم نقاط قوت عملکرد دفتر برنامه ریزی و بودجه تقویت شده و آنچه تاکنون انجام نشده نیز انجام شود. باید تأکید کنم موفقیت های این دفتر به دلیل تلاش همکارانم در این دفتر است و مسئولیت آنچه انجام نشده را نیز من برعهده می گیرم.
وی با تشکر از اعتماد ناصریان و همکاری کارکنان دفتر برنامه ریزی و بودجه اظهار کرد: امیدوارم سیاست های کلی کشور در حوزه برنامه ریزی اصلاح شود تا مشکلات حوزه برنامه ریزی وزارت کشور هم حل شود.
گفتنی است منیره زارع که از سال های نخست دهه 1370، خدمت را در زادگاه خود؛ استانداری سیستان و بلوچستان آغاز کرد، در سال های اخیر به عنوان معاون مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه وزارت کشور فعالیت داشته است.
مشروح خبر سخنرانی ناصریان در این مراسم در همین پایگاه اطلاع رسانی منتشر می شود.

302

کد خبر: 904380

وب گردی

وب گردی