شفر خطاب به جوانان استقلال: الگوهایی مانند رحمتی، ابراهیمی و چشمی داشته باشید/عملکردتان را زیر نظر دارم

وینفرد شفر در جمع بازیکنان تیم جوانان استقلال صحبت‌های جالبی را انجام داد و از آنها خواست که برای پیشرفت‌شان در فوتبال الگوهای خوبی را انتخاب کنند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت باشگاه استقلال، وینفرد شفر سرمربی استقلال در پایان مسابقه دوستانه تیمش با جوانان استقلال در جمع بازیکنان تیم جوانان حاضر شد و برای دقایقی با بازیکنان جوانان استقلال صحبت کرد.

شفر در جمع بازیکنان استقلال گفت:از عملکرد شما در این دیدار غافلگیر شدم، حضور بازیکنان آکادمی در تیم اصلی هویت باشگاه را نشان می دهد، شما می توانید الگوهایی مانند رحمتی، چشمی و ابراهیمی و یا نیمار داشته باشید.

وی افزود: بازیکن خوب بودن کافی نیست و شما باید کار تیمی، روحیه تیمی و شخصیت تیمی داشته باشید، من بازیکنان زیادی را زیر نظر خودم در آکادمی داشتم که به تیم ملی بزرگسالان رسیدند. اولیورکان و عمر عبدالرحمن از جمله آنها هستند،بازی های شما را می بینم و همکاران من شما را رصد می کنند، بازی های بزرگ و لیگ های بزرگ را دنبال کنید و از آنها الگو بگیرید، مطمئن باشید شما را فراموش نمی کنم و همه شما در ذهن من هستید. از فوتبال بازی کردن لذت ببرید.

تیم فوتبال استقلال روز پنجشنبه در ورزشگاه ازادی میزبان سپیدرود رشت است.

602

کد خبر: 904410

وب گردی

وب گردی