دومین موشک بالستیک یمن به مواضع ائتلاف سعودی شلیک  شد

یگان موشکی یمن امروز یک فروند موشک بالستیک دیگر را به سمت مواضع شبه‌‏نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی این بار در ساحل غربی یمن شلیک کرده است.

به گزارش ایسکانیوز، یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله امروز(دوشنبه) دومین فروند موشک بالستیک را به سمت مواضع شبه نظامیان ائتلاف سعودی شلیک کرده است.

منابع خبری یمن گزارش دادند که یمنی‎ها ظهر امروز یک فروند موشک بالستیک «میان برد» از نوع «قاهر ام2» را به سمت مواضع شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی در ساحل غربی یمن شلیک کردند.

شلیک موشک «قاهر ام2» یمن ساعاتی پس از شلیک صبح امروز موشک بالستیک «میان برد» به سمت پایگاه نظامی «ملک فیصل» در منطقه خمیس مشیط منطقه عسیر واقع در جنوب عربستان صورت گرفته است.

یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله چهارشنبه شب گذشته یک فروند موشک بالستیک «قاهر ام2» به سمت مواضع شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی در استان الجوف شلیک کردند.

حملات موشکی ارتش یمن به عمق خاک عربستان از ابتدای سال جدید میلادی شدت پیدا کرده است؛ به طوری که از ماه ژانویه سال 2018 تاکنون بیش از 13 فروند موشک بالستیک شلیک کرده‌‏اند.

تجاوزات عربستان سعودی و ائتلاف آن علیه یمن به بهانه بازگرداندن قدرت به عبدربه منصور هادی، بیش از دو سال و نیم است که ادامه دارد و طی این مدت بیش از 36 هزار نفر از مردم یمن کشته و ده‎ها هزار نفر دیگر زخمی شده‌اند.

ارتش یمن و انصارالله در ژانویه امسال همچنین سه فروند جنگنده و 189 خودروی نظامی ائتلاف ضد یمنی را هدف قرار داده و منهدم کردند.

کد خبر: 904416

وب گردی

وب گردی