رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان از مدارس سمای این شهرستان بازدید کرد

دکتر سیروس بیدریغ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان به منظور آشنایی بیشتر با مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل و اطلاع از روند فعالیت های این مرکز آموزشی فرهنگی، از مدارس و دانشکده سما لاهیجان بازدید نمود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، در جریان این بازدید مهندس محسن فلاح راد، معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل ضمن عرض خیرمقدم به دکتر بیدریغ رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان و همچنین تبریک ایام ا... دهه مبارک فجر، بازدید از سما لاهیجان در ایام دهه فجر را به فال نیک گرفت و بر ضرورت همکاری و کمک بیشتر دانشگاه در پیشبرد این مرکز آموزشی فرهنگی تاکید نمود.

رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل در این دیدار صمیمانه گزارشی از روند کارهای انجام شده در سما لاهیجان و سیاهکل و همچنین مدارس این مجموعه ارائه نمود.

در ادامه این بازدید دکتر بیدریغ رئیس دانشگاه آزاد لاهیجان نیز ضمن تبریک ایام ا... دهه مبارک فجر، سما را مجموعه ای هماهنگ و منسجم ارزیابی نمود و خاطرنشان کرد:« باید با همدلی و اتحاد بین دانشگاه آزاد و سما بتوانیم مشکلات را مرتفع نموده و در خدمت شهروندان عزیز و فهیم لاهیجان باشیم».

وی همچنین از زحمات مهندس فلاح راد معاون دانشگاه در امور سما لاهیجان و سیاهکل نیز تقدیر و تشکر ویژه نمود و اظهار امیدواری نمود که با مدیریت مهندس فلاح راد و تلاش مضاعف کارکنان این مجموعه و همچنین با وحدت و همدلی بیشتر بتوانیم شاهد تحول چشمگیر در حوزه های مختلف آموزشی، فرهنگی و پژوهشی باشیم.

کد خبر: 904445

وب گردی

وب گردی