ارائه خدمات دانشگاه آزاد واحد سبزوار به دانشجویان شاهد و ایثارگر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار گفت: این دانشگاه بیشترین تعداد دانشجوی شاهد و ایثارگر در سطح دانشگاه‌های شهرستان را دارد.

به گزارش ایسکانیوز؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار، هیأت‌ رئیسه‌ دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار با حضور در اداره‌ بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، با رئیس این نهاد دیدار و گفت وگو کردند.

دکتر محمدرضا سعیدی‌اصل رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در ابتدای این نشست با اشاره به همکاری و تعامل خوب دانشگاه با بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در حال حاضر، بیشترین تعداد دانشجوی شاهد و ایثارگر در سطح دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان را داراست.

دکتر سعیدی‌ اصل با بیان اینکه تاکنون بالغ بر 500 دانشجو از خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند، اظهار داشت: در حال حاضر نیز بیش از 700 دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار مشغول به تحصیل هستند.

وی ادامه داد: دانشجویان شاهد و ایثارگر مشغول به تحصیل این دانشگاه، عموماً از خانواده‌های معزز آزادگان، بستگان درجه‌ی یک شهدای گرانقدر، جانبازان و رزمندگان هستند.

رئیس ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار افزود: دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار می‌توانند در طول دوران تحصیل خود از خدماتی همچون تخفیف شهریه‌، کلاس‌های تقویتی با راهنمایی استادان مشاور، شرکت در اُردوها، همایش‌ها و نمایشگاه‌های منطقه‌ای و کشوری بهره‌مند شوند.

محتشم، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار نیز در این دیدار با تقدیر از همکاری نزدیک مجموعه‌ی دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان در ارائه‌ی خدمات به خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر گفت: تحصیل بیشترین تعداد دانشجوی شاهد و ایثارگر شهرستان در واحد سبزوار، مُهر تأییدی بر این ادعاست.

بررسی وضعیت تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر، تقدیر از ممتازان قرآنی، علمی و پژوهشی شاهد و ایثارگر، هماهنگی برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی و رتبه‌بندی سهمیه‌ی دانشجویان شاهد و ایثارگر، از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

202

کد خبر: 904452

وب گردی

وب گردی