اورسجی: معتقدم که ماشین کمیته فنی در گرگان چپ کرد/ غفلت کنیم، نتایج آسیایی برای ما در جاکارتا تکرار می‌شود

رئیس فدراسیون کبدی گفت: بنده معتقدم ماشین کمیته فنی در گرگان چپ کرد چرا که واقعاً نتایج بسیار ضعیف بود.

به گزارش ایسکانیوز ، نشست خبری مشترک دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا و رئیس فدراسیون کبدی ایران امروز در فدراسیون برگزار شد.

عباس اورسجی رئیس فدراسیون در ابتدای این نشست خبری اظهارداشت: فلسفه حضور محمد سرور دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا در ایران بعد از انتخاب حمایت از فدراسیون کبدی و سیاست‌های کلان است. به عنوان نخستین کارمندی که در حال حاضر رئیس فدراسیون انتخاب شدم برنامه‌های مناسبی در این راستا تدوین کرده‌ام و تیم توانمندی را در این زمینه برنامه‌ریزی شده است. توجه به مدیریت مشارکتی در اولویتم است و همه هیأت‌های استان‌ها نامه زدم که توانمندی و یا تخصصی که دارند را اعلام کنند در همین راستا تعدادی انتخاب شدند تا در نهایت شایسته‌سالاری و عدالت محوری نهادینه بشود.

اورسجی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به برگزاری دو لیگ مردان و بانوان گفت: اردوی تیم ملی کبدی بانوان در دو حوزه متفاوت جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود به خاطر اینکه شهر مقدس مشهد میزبان اردوها است نام تیم را هم علی‌بن‌موسی‌الرضا نامگذاری کردیم.

رئیس فدراسیون کبدی در ادامه صحبت‌های خود گفت: با توجه به شناختی که بنده از فدراسیون کبدی دارم اعتقادی به استفاده از مربیان هندی در بخش بانوان ندارم به هر حال تنها رقیب سرسخت کشور ما هندوستان است. بنده احساس می‌کنم که نباید از مربی کشور هندوستان استفاده کنیم چرا که احتمال دارد به خاطر حس وطن‌پرستی آنها اطلاعاتی از تیم ما را به تیم کشور خودشان بدهند اما برای تیم ملی مردان از مربی هندی استفاده نمی‌کنیم. در کشور ما پتانسیل‌های زیادی داریم اما برای حضور در بازی‌های اندونزی زمان کمی داریم در بخش آموزش مربیان بانوان و مردان ضعیف عمل شده و برنامه‌ای که در آینده ما در نظر داریم امیدوارم مربیان خوبی آموزش داده شوند تا در این راستا ضعف‌های داخلی برطرف شود. ما در حوزه بانوان دستمان بسته است و به همین دلیل مجبور شدیم از مربیان قبلی استفاده کنیم. مربی سابق بانوان اعلام کرده و از ما خواسته به او یک فرصت دیگر داده شود تا تاکتیک‌های لازم را به تیم ملی ارائه دهد، او از ما خواست تا بار دیگر به ایران بیاید و ما نیز به او اعتماد کردیم به همین دلیل تصمیم گرفتیم یک بار دیگر از او به عنوان مربی بانوان استفاده کنیم.

اورسجی در ادامه صحبت‌های خود در مورد محمد سرور دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا گفت: محمد سرور در ایران فقط برای حمایت از این رشته ورزشی بوده است. رایزنی‌های لازم انجام شد تا کشور ما میزبان مسابقات بین‌المللی شود. ما دومین دوره مسابقات بین‌المللی جام فجر را از روز دوم تا پنجم اسفندماه به میزبانی خرمشهر پیگیری خواهیم کرد و در این مسابقات کشورهای عراق، آذربایجان و گرجستان به عنوان کشورهای خارجی حضور خواهند داشت و ۳ تیم از کشورمان در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

وی در مورد میزبانی گرگان در مسابقات آسیایی و عملکرد تیم ملی ایران در این رویدادها عنوان کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌ها و نگرانی‌های ما کسب مدال تیم ملی ایران و کسب عنوان قهرمانی بود که متاسفانه به دست نیامد، بنده معتقدم ماشین کمیته فنی در گرگان چپ کرد چرا که واقعاً نتایج بسیار ضعیف بود. در این مسابقات کشورهایی مثل تایلند، پاکستان، کره جنوبی و هندوستان حضور داشتند، ما شاهدیم که کره‌ای‌ها چطور پیشرفت کردند، هندی‌ها و پاکستانی‌ها رقیب ما در این رقابت‌ها هستند، ما اگر غفلت کنیم و اتفاقاتی که در گرگان برای ما پیش آمد در بازی‌های آسیایی جاکارتا نیز رخ خواهد داد.

رئیس فدراسیون کبدی در پایان صحبت‌های خود اظهار داشت: ما در حال حاضر پیگیری و آسیب‌شناسی‌های لازم را انجام می‌دهیم تا در رقابت‌های آسیایی به مقام خوبی دست پیدا کنیم، در مدیریت و زمان مسابقات پیش از مسابقات آسیایی به میزبانی گرگان مدیریت خوبی شکل نگرفت چرا که تیم ایران می‌توانست در رقابت‌های آسیایی گرگان از امتیاز میزبانی استفاده کند اما به دلیل اینکه بازیکنان از لحاظ جسمانی آمادگی لازم را نداشتند از رسیدن به سکوی قهرمانی باز ماندند. اردوهای تیم ملی کشورمان هم به دلیل مسابقات آسیایی کبدی که به میزبانی گرگان برگزار می‌شد و همزمانی آن با انتخابات ریاست فدراسیون باعث شد این اتفاقات برای تیم ملی در گرگان رخ دهد. باید به این نکته اشاره کنم ما در جلسه‌ای که ۳ روز گذشته برگزار شد غلامرضا مازندرانی را به عنوان مربی تیم ملی برای بازی‌های آسیایی اندونزی معرفی کردیم و ۴۰ بازیکن برای حضور در اردوی تیم ملی انزلی دعوت شده‌اند.

602

کد خبر: 904465

وب گردی

وب گردی