خسروی وفا: سه نقطه ضعف داشتم/ رئیس جدید به عنوان کارمند روی من حساب کند

رئیس سابق فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: جدا احساس می کنم امسال بسیار سبک تر شدم. بحث زنده نگه داشتن یاد گلبارنژاد نباید فراموش شود.

به گزارش ایسکانیوز، مجمع انتخاباتی فدراسیون جانبازان و معلولین صبح امروز دوشنبه 16 بهمن ماه راس ساعت 14 صبح در فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار شد و در پایان محمدعلی صمیمی با کسب 24 رای به عنوان رئیس جدید فدراسیون جانبازان و معلولین در 4 سال آتی انتخاب شد تا دوران صدارت 27 ساله محمود خسروی وفا در این فدراسیون رسما پایان یابد.

خسروی وفا در پایان این مجمع گفت: کنگره آمریکا گفت کاری با ایران می کنیم که جمهوری اسلامی ایران جشن 40 سالگی را نبیند. اگر فدراسیون ما جزء فدراسیون برتر در این سالها بوده، به خاطر کارکردن بوده است. اگر هم نتوانسته ام کاری بکنم، باید حلالیت بطلبم.

وی افزود: در زمینه آموزش از نظر کیفی نمره خوبی نگرفتم و رئیس بعدی باید توجه بیشتری کند. در جذب حامیان مالی ناموفق بودیم. در ورزش معلولین با هوش میانه زیاد موفق نبودیم البته مشارکت سازمان مدارس استثنایی که قطب موضوع است، باید بیشتر شود. بیشتری نوع معلولیت در دنیا و ایران این افراد هستند. روی این سه نکته که ضعف من بود در دوران ریاست دست گذاشتم که امیدوارم رئیس بعدی برنامه داشته باشد. در چند ماه اخیر با هیچ رئیس هیاتی که بوی رای دادن داشته باشد، تماس نگرفتم (با هیچ رئیس هیاتی برای رای دادن تماس نگرفتم)

خسروی وفا در ادامه اظهار داشت: این مجموعه حاصل خون شهداست. در این مجموعه شهید زیاد داشتیم از جنگ تحمیلی، مدافع حرم، هواپیمای ایرباس و حادثه منا شهید داشتیم. تقدیر و تشکر و هدیه کار خوبی نیست. اگر در پارالمپیک بودم، باید وظیفه ام را درست انجام دهم. یک ماه و نیم پیش خداحافظی خودم را با مجموعه انجام دادم. رئیسی که انتخاب شد روی من، به عنوان یک کارمند معمولی حساب کند حتی برای پاسخگویی برای نقاط ضعف گذشته و اگر هم نیاز باشد، مشورت خواهم داد.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین در پایان گفت: جدا احساس می کنم امسال بسیار سبک تر شدم. بحث زنده نگه داشتن یاد گلبارنژاد نباید فراموش شود. این مسئولیت برهه ای روی دوش من بود و پرچم جمهوری اسلامی را به صورت نمادین به رئیس بعدی تحویل می دهم تا بدانیم برای این پرچم چه خونهایی ریخته شده است.

602

کد خبر: 904468

وب گردی

وب گردی