واکنش صادق زیبا کلام به انتقادات در خصوص نحوه هزینه کمک های مردمی به مناطق زلزله زده

صادق زیباکلام در دانشگاه شهید بهشتی نسبت به انتقادات وارده به وی درخصوص نحوه هزینه کمک های مردمی به مناطق زلزله زده پاسخ گفت.

به گزارش خبرنگار سرویس دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، صادق زیباکلام در نشست نقد و بررسی نظام ریاستی و پارلمانی در دانشگاه شهید بهشتی در پاسخ به انتقاد حضار نسبت به نحوه هزینه کرد کمک های مردمی به وی برای زلزله زدگان غرب کشور که با این مبلغ می شد ۱۷۰۰ کانکس ساخت تا امثال سارینا در مناطق زلزله زده بر اثر سرما جان ندهند، گفت: سه گروه بعد از مرگ سارینا منتقد من هستند یک گروه افرادی هستند که صادقانه فکر می کنند مردم در سرما در کرمانشاه دارند می میرند و آقای زیبا کلام دنبال بحث های روشنفکر بازی خودش است، این گروه کسانی هستند که این روایت که مردم بر اثر سرما در سرپل ذهاب می میرند را باور می کنند.

وی افزود: گروه دوم کسانی هستند که می گویند مردم غلط کردند به تو اعتماد کردند و حالا ما نشان می دهیم چه کار عبث و اشتباهی کردند که به تو اعتماد کردند.

این استاد دانشگاه ادامه داد: گروه سوم آن دسته از مسئولین هستند که فکر می کنند اگر استاد دانشگاه به نام صادق زیبا کلام به همراه چند استاد دیگر با پول مردم یک دهکده ای را بر اساس الگوی توسعه پایدار بتوانند بسازند آن وقت باید پاسخگو باشند در این ۴۰ سال چقدر از این روستاها ساخته اند؟ سالی اگر یک روستا اینگونه ساخته بودند حالا ۴۰ تا از این روستاها باید می بود.

به گزارش ایسکانیوز همزمان با زلزله غرب کشور صادق زیباکلام از مردم برای کمک فوری به زلزله زدگان تقاضای کمک کرد و مردم بیش از ۳ میلیارد تومان به حساب صادق زیبا کلام واریز کردند؛ عدم اختصاص این کمک های مردمی به مناطق زلزله زده و نیاز فوری مردم مناطق زلزله زده به کانکس و نیازهای اولیه موجب شد تا رسانه ها و مردم نسبت به نحوه هزینه این کمک های مردمی از صادق زیباکلام انتقاد کنند.

کد خبر: 904485

وب گردی

وب گردی