حاجی بابایی: مجلس عامل 70 درصد حقوق های نجومی بود

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: عامل 70 درصد حقوق های نجومی مصوبات مجلس شورای اسلامی بود و از این رو نمایندگان خانه ملت روز گذشته تصمیمی برای جلوگیری از روند گرفتند.

به گزارش ایسکانیوز،حمیدرضا حاجی بابایی شامگاه دوشنبه در آیین بهره برداری از طرح های صدا و سیمای مرکز همدان، با بیان اینکه نباید در حقوق های نجومی همدیگر را محکوم کنیم، افزود: وقتی می گوئیم این مسئول و آن فرد استثنا شود به طور حتم باید شاهد حقوق های نجومی هم بود.

وی اظهار کرد: داشتن مسئولیت در ایران به معنای پول جمع کردن، استراحت و کسب قدرت، دعوای حزبی و گروهی نیست و مردم حوصله حاشیه سازی، بگو و مگو و کار نکردن مسئولان را ندارند بنابراین همه باید یکپارچه برای انجام کار به میدان بیایند.

وی ادامه داد: مسئولان باید علاوه بر عیب یابی، برای درمان معایب چاره جویی کنند چراکه امروز نیاز جامعه وجود و حضور اینگونه مدیران در مسئولیت ها است.

حاجی بابایی تصریح رد: مسئولیت جایی برای انتصاب های خانوادگی، فامیلی و قومی نیست چراکه باید در برابر قطره قطره خون شهدا پاسخگو باشیم.

نماینده همدان و فامنین در خانه ملت گفت: راه اندازی 253 شبکه بین المللی علیه جمهوری اسلامی ایران، نشان دهنده قدرتمند شدن این کشور است.

حاجی بایی با بیان اینکه راه اندازی این شبکه ها برای خنثی کردن پیروزی های ملت ایران است، اظهارکرد: ملت ایران موفق شد با این انقلاب آمریکا را نه تنها از ایران بلکه از خاورمیانه خارج کند.

نماینده همدان در خانه ملت گفت: فاصله طبقاتی زیبنده نظام جمهوری اسلامی نبوده و عادلانه نیست میزان حقوق فردی ماهانه 11 میلیون و 600 هزار ریال و فرد دیگری که ماهانه 30 میلیون ریال حقوق دریافت می کند یکسان 10 درصد افزایش یابد.

حاجی بابایی ادامه داد: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی آنهایی که درآمد پائینی دارند نه فقط درصد افزایش حقوق بالایی دارند بلکه از پرداخت مالیات نیز معاف می شوند.

وی تاکید کرد: این مصوبه مجلس برگشت به همان چیزی است که امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب فرمودند و همه باید بدانند که معظم له خواهان تحقق عدالت است و تمامی خلاء ها و اشتباهات از جانب نمایندگان و مدیران است.

وی با اشاره به قیمت حامل های انرژی در سال آتی، یادآوری کرد: حامل های انرژی در سال 97 گران نمی شود و فقط در صورت دریافت مصوبه مجلس قیمت ها افزایش می یابد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همچنین مالیات ها باید تعریف شده باشد چراکه نمی توان برای افزایش درآمد مالیات مضاعف تعریف کرد.

حاجی بابایی بیان کرد: این ظالمانه است که پاداش کسی که 30 سال کار میکند 600 میلیون ریال بشود و در مقابل فرد دیگری با این سابقه کاری 12 میلیارد ریال پاداش پایان خدمت دریافت کند.

وی گفت: این اشتباهات به دولت ها، احزاب و نظام مربوط نبود با این وجود هر خطایی در هر جایی وجود دارد باید اصلاح شود.

حاجی بابایی اضافه کرد: اگر مسئولان و نمایندگان مجلس خوب کار کنند حتی اگر به جای 250 شبکه 2 هزار و 500 شبکه علیه ایران راه اندازی شود نیز نمی توانند علیه ما کاری بکنند.

گفتنی است، 85 طرح فنی صدای و سیمای مرکز همدان همزمان با برگزاری جشن پوشش 99 درصدی شبکه دیجیتال این استان شامگاه دوشنبه بهره برداری شد.

301

کد خبر: 904524

وب گردی

وب گردی