حبیبی:  گفت و گو   با دشمنان قسم خورده انقلاب فایده ای ندارد

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در خصوص گفت و گوی ملی اظهار داشت : گفت و گوی دائمی بین احزاب و افرادی که وفاداری خود را ثابت کردند یک اصل درست و نیاز واقعی است.

محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی ایسکانیوز مبنی بر این که چه شرایطی باید به وجود بیاید تا فضای گفت و گوی ملی برای احزابی که افراد آن ها در فتنه هم دست داشته اند فراهم شود گفت: گفت و گوی دائمی بین احزاب و افرادی که وفاداری خود را ثابت کردند و در فتنه ها ثابت کردند که به انقلاب وفادار هستند و موضع خودشان را در برابر دشمنان داشته اند یک اصل درست و نیاز واقعی است.

وی ادامه داد: اما کسانی که به گفت و گوی ملی دعوت می کنند در سوابقشان باید ثابت کرده باشند که پایبند به این حرف هستند چون برخی از افراد هستند که در گفت و گو ملی می گویند هر حرفی را که ما گفتیم انجام دهید این چنین گفت و گویی شکل نخواهد گرفت.

حبیبی تاکید کرد :اما اگر گفته شود ما مشترکات مهمی در انقلاب داریم و افراد و شخصیت ها و تشکلات در رابطه با اصل انقلاب مواضعی داشته اند که البته ممکن است سلیقه های مختلفی داشته باشند که ما باید در اینجا سلیقه را بین وفاداران انقلاب نزدیک کنیم و گرنه این که بریم با دشمنان قسم خورده انقلاب مذاکره کنیم من نمیدانم که این چه فایده ای خواهد داشت؟

303

کد خبر: 904530

وب گردی

وب گردی