وضعیت هوای تهران قرمز است/3 ایستگاه در وضعیت بسیار ناسالم قرار دارند

میانگین شاخص کیفیت هوا در 24 ساعت گذشته برای میانگین کل ایستگاه های شهر تهران با میزان 175 در شرایط ناسالم برای گروه های حساس جامعه قرار دارد همچنین در حال حاضر 3 ایستگاه در وضعیت بسیار ناسالم هستند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، حدود یک هفته ای از بارش برف در تهران می گذرد، با اینکه هنوز برف در فضای سبز حاشیه ای بزرگراه ها وجود دارد هوا همچنان آلوده است.هفت روزی می شود که هوای پایتخت در شرایط ناسالم است.میانگین 24ساعت گذشته کیفیت هوای تهران در روز 15 بهمن ماه تا ساعت 8 صبح، با شاخص 146 در شرایط ناسالم برای گروه های حساس جامعه قرار داشت اما کیفیت هوا در ساعت 13 با شاخص 152 در شرایط ناسالم برای تمامی گروه های جامعه قرار گرفت.بر اساس پیش بینی های صورت گرفته توسط شرکت کنترل کیفیت اعلام انتظار می رود شرایط کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران تا روز دوشنبه (16 بهمن ماه )در شرایط ناسالم برای همه افراد جامعه قرار گیرد.

این پیش بینی صحیح بود، ،کیفیت هوای تهران میانگین 24 ساعت گذشته تا ساعت 8 صبح روز 16 بهمن ماه با شاخص 153 در شرایط ناسالم برای همه جامعه قرار گرفت.این میزان تا ساعت 11صبح روز دوشنبه به 158 رسید و با تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران و به علت تداوم آلودگی هوا، مدارس تهران در روز سه‌شنبه ۱۷ بهمن تعطیل شد.

شاخص آنلاین کیفیت هوای پایتخت در ساعتساعت 17 و 19 روز گذشته به ترتیب به 175 و 173 رسید . این در حالی است که میزان ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون در ساعات پایانی روز گذشته افزایش یافت و شاخص آنلاین در ساعت 22 و 23 به ترتیب 188 و 191 را نشان داد.

میانگین هوای پایتخت طی 24 ساعت گذشته تا ساعت 8 صبح امروز ، با شاخص 175 در شرایط ناسالم برای همه جامعه قرار دارد.به همین منظور لازم است همه افراد از فعالیت در فضای باز خودداری کنند.

3 ایستگاه در وضعیت بسیار ناسالم قرار دارند

بررسی شاخص آنلاین کیفیت هوای تهران نشان می دهد در حال حاضر ایستگاه های شهرداری منطقه 4 ،ایستگاه شریف منطقه 2 و شهر ری شهرداری منطقه 20 در شرایط بسیار ناسالم قرار دارند ، ایستگاه های اقدسیه منطقه یک و ایستگاه پارک رز منطقه 22 در شرایط ناسالم برای گروه های حساس جامعه قرار دارند. 9 ایستگاه باقی مانده نیز در شرایط ناسالم برای تمامی گروه های جامعه قرار دارد.

701

کد خبر: 904580

وب گردی

وب گردی