بزرگترین دشمن داخلی رخنه اشرافی گری در انقلاب است

بمناسبت ایام ا... دهه مبارک فجر جلسه هم اندیشی تحت عنوان عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی ایران با حضور رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در واحد رودبار برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این جلسه که با حضور اساتید، کارکنان، بسیج دانشجویی و مسئولین ادارات برگزار شد، حجت الاسلام دکتر صفوی به بررسی عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی پرداخت.

ایشان ضمن تسلیت شهادت صدیقه طاهره حضرت زهرا(س) گفت:یکی از مهمترین واجبات مودت در عمل به اهل بیت و خاندان نبی مکرم اسلام(ص) می باشد.

ایشان در بازخوانی واقعه انقلاب به این نکته اشاره داشتند که ،انقلاب اسلامی در زمانی به پیروزی رسید که بلوک شرق، افکار مبارزه با دین به عنوان کمونیسم، و غرب با شعار لیبرالیسم، سودای جدایی دین از سیاست داشت.

در این شرایط انقلاب اسلامی با وحدتی نفوذ نا پذیر به عنوان یک معجزه مطرح شد، و عدالتخواهی ،آزادیخواهی و اسلام ناب محمدی را در مقابل اسلام آمریکایی معرفی کرد.

ایشان همچنین با بیان اینکه مردم به اشرافی گری معترض هستند گفت:بزرگترین دشمن داخلی ما رخنه اشرافی گری در انقلاب است.

رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: شاخصه دیگر انقلاب در رهبری دینی بود که مردم با امام و رهبری جامعه به عنوان فردی مومن و صالح که محبوب تمامی اقشار جامعه است عشق می ورزیدند.

کد خبر: 904600

وب گردی

وب گردی