نامه انتقادی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد امیدیه خطاب به احمدی شاهرودی

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد امیدیه خطاب به احمدی شاهرودی تاکید کرد: چرا در برابر برکناری از یک مسئولیت غیراجرایی عنان اختیار از کف داده اید؟

به گزارش ایسکانیوز، متن نامه به شرح زیر است:


جناب آیت الله احمدی شاهرودی
سلام علیکم

اخیرا در فضای مجازی نامه ای از حضرتعالی خطاب به ریاست هیئت موسس و امنای دانشگاه ازاد اسلامی منتشر گردید
اینجانب بنای پاسخ نداشتم لکن به حکم کلام معصوم (ع) که میفرمایند مَا مِنْ مُؤْمِنٍ یُعِینُ مُؤْمِناً مَظْلُوماً إِلَّا کَانَ أَفْضَلَ مِنْ صِیَامِ شَهْرٍ وَ اعْتِکَافِهِ فِى الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ
برخود لازم دیدم در برابر ظلمی که در‌مکتوبه تان نسبت به دانشگاه آزاد و شخص ریاست محترم هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی روا داشته اید به دفاع برخیزم
جناب آیت الله،شما را چه شده است که در برابر کنار گذاشته شدن از یک مسئولیت غیر اجرایی اینگونه عنان اختیار از کف داده اید؟فیا الله و للحب الدنیا پناه برخدا از حب دنیا و حب ریاست وامارت جناب آقای احمدی، آیا کنار گذاشته شدن از یک مسئولیت غیر اجرایی آن چنان اهمیتی دارد که خطاب به یکی‌از نیروهای ارزشی نظام مقدس جمهوری اسلامی که جز سابقون انقلاب هم میباشند همان عبارتی را بگویید که حضرت سید الشهدا (ع) نسبت به یزید بن معاویه (علیهما الهاویه) بیان داشته اند؟

حضرت آیت الله، ای کاش علی الاسلام السلام را زمانی بر زبان میراندید که در جلسات هیئت موسس و امنا به ریاست پیر ومرادتان آرزوی مرگ برای ارکان انقلاب میکردند.

ای کاش زمانی علی الاسلام السلام گویان میشدید که دوستانتان میلیاردها تومان از شهریه دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی را در ستاد های انتخاباتی فتنه گر هزینه میکردند تا به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه ای وارد کنند.

جناب آیت الله، ای کاش علی الاسلام السلام را آنگاه میگفتید که در دانشگاه های تحت امر رفقایتان در جشن ها واردوهای مختلط ،دختر ‌و پسر میزدند و میرقصیدند و به تمامی ارزش ها دهن کجی میکردند و دانشگاه آزاد شباهت های زیادی به تالار های عروسی داشت و حضرتعالی و امثالتان که علاوه بر تصدی سمت ها،ملبس به لباس مقدس روحانیت نیز بودید،سکوت اختیار مینمودید که خدای ناکرده دوستانتان غمی به دل خود راه ندهند.

حضرت آیت الله،در‌مکتوبه تان بیان داشته اید عجیب است که ایشان بی اطلاع اند... لکن بدانید آن شخصی که بی اطلاع است شمایید که نمیدانید عزل و نصب اعضای هیئت امنای استانی بنا بر مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی جز در یک مورد از اختیارات هیئت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی خارج است

جناب احمدی در فراز دیگری از نامه تان متعرض سمت های ریاست محترم هیئت موسس ، بیماری و عدم اگاهی ایشان از امور شدید جناب ایت الله فاین تذهبون؟ چه شده که از دهان مبارکتان همان جملاتی بیرون می آید که ضد انقلاب و ناامیدان از قبضه دانشگاه ازاد برزبان میرانند؟ کدام کثرت مشاغل؟کدام بیماری؟ اگر زحمتی به خود بدهید و تحقیق نمایید متوجه میشوید اکثر مسئولیت های ریاست محترم هیئت موسس و امنا ،سمت های علمی و غیر اجرایی میباشند.

جناب احمدی به حضرتعالی یادآور میشوم اگرهم دانشگاه آزاد اسلامی به زعم شما به سمت ورشکستی و افول میرود، نتیجه ۳۰ سال مدیریت فشل، سیاست زده و خانوادگی دوستانتان بوده که یادگار حضرت امام خمینی (ره)را به ورطه نابودی کشانده اند و اکنون نیز فرزندان انقلاب به روال همیشگی کمر همت بسته و وارد میدان شده تا خرابه های باقیمانده از دوران مدیریت دوستانتان را با روحیه انقلابی و ارزشی آباد کنند و ضعف های آقایان دوستانتان را در سی سال گذشته برطرف نمایند.

و کلام اخر انکه حضرت آیت الله، ای کاش این همه دغدغه و تلاشتان جهت دفاع از به زعم خودتان ذبروی ریخته شده تان به واسطه عدم تشکر سازمان مرکزی را در دفاع از آبروی انقلاب اسلامی داشتید آن گاه که سیل تهمت درباره اعدام های به حق منافقین کوردل را روانه پیکره نظام کرده بودند و حضرتعالی که آن زمان از صاحب منصبان قوه قضاییه بودید بنا به دلایلی که خود بهتر میدانید علی رغم اطلاعتان از مظلومیت نظام مقدس جمهوری اسلامی متاسفانه سکوت پیشه کردیدو مانع لجن پراکنی ضد انقلاب نشدید.

واخر دعوانا ان الحمد لله رب العالمین والعاقبه للمتقین
سید محمد طباطبایی
دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی

کد خبر: 904608

وب گردی

وب گردی