وزیر ارتباطات در دیدار با نماینده ولی فقیه استان یزد چه گفت؟

وزیر ارتباطات و‌فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه لایه محتوا مهمترین بخش شبکه ملی اطلاعات است، گفت: باید از جوانان خلاق و دارای ایده استفاده کنیم و خودمان بتوانیم در این حوزه دارای ابتکار و‌حرف باشیم.

به گزارش ایسکانیوز، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با آیت الله ناصری یزدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد با بیان اینکه مهمترین بخش شبکه ملی اطلاعات، لایه محتواست، گفت: موضوع فضای مجازی آنقدر مهم و تاثیر گذار است که باید با دقت با آن برخورد کنیم و در آینده نزدیک فقط کاربرد رسانه نخواهد داشت و اقتصاد، ارز و... به زودی در فضای مجازی شکل خواهد گرفت.

وی افزود: باید از جوانان خلاق و دارای ایده استفاده کنیم و خودمان بتوانیم در این حوزه دارای ابتکار و حرف باشیم.

آذری جهرمی با اشاره به اینکه مطالبه صحیح مردم به توسعه فناوری، اقتصاد و همراهی با پیشرفت‌های فناوری کمک می کند، اظهار کرد: برای اجرای دولت الکترونیک و همراه زیر ساخت های لازم آماده شده لیکن هنوز برخی دستگاه‌های اجرایی و ساختارهای موجود آمادگی لازم ندارند و ابتدا تحول اداری لازم است.

آیت الله ناصری یزدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در این دیدار با تاکید بر درنظر گرفتن سبک های جدید، گفت: لازم است گروه‌های نخبه و جوان بنشینند و بسیاری از مسائل را بازبینی کنند.

بنابه این گزارش، همزمان با دهه مبارک فجر محمدجواد آذری جهرمی دیروز (دوشنبه) به همراه هیاتی به استان یزد سفر کرد و نشست استارت آپ ها، شرکت ها و‌فعالین ICT استان یزد با حضور وی برگزار شد.

امروز نیز قرار است چند طرح ارتباطاتی در این استان توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شود.

900/900

کد خبر: 904611

وب گردی

وب گردی