پاسخ فرماندار اهواز به شایعات

سرپرست فرمانداری اهواز که در برخی خبرها اعلام شده دیگر در محل کار خود حاضر نمی شود، اعلام کرد که با قدرت در محل کار خود در فرمانداری اهواز حاضر است.

به گزارش ایسکانیوز،نبی الله خون میرزایی که اسفندماه سال ۱۳۹۵ در اقدامی عجیب از سوی استاندار خوزستان با حفظ سمت خود در شیلات استان خوزستان، به عنوان سرپرست فرمانداری اهواز منصوب شد، در روزهای اخیر محور شایعات بی شماری بوده است.

خون میرزایی که در مدت اخیر علاوه بر سرپرستی فرمانداری اهواز، به عنوان مدیرکل شیلات استان خوزستان نیز مشغول بوده است و شاید این دو شغله بودن با این شرایط و تصدی دو سازمان بسیار مهم و چالشی در هیچ جای کشور سابقه نداشته است اما در خوزستان چنین مواردی ظاهر عادی شده است.

در روزهای اخیر شایعات فراوانی حول این محور بوده که خون میرزایی در محل کار خود در فرمانداری اهواز حضور نمی یابد و در اداره کل شیلات استان حضور می یابد و در این بین نیز چند نفر به عنوان گزینه جانشینی وی مطرح شده اند.

با این وجود، سرپرست فرمانداری اهواز با اشاره به صحبت های مطرح شده در خصوص برکناری خود، گفت: در این زمان در محل کار در حال انجام فعالیت های روزمره خود هستم و ظهر سه شنبه نیز نشست شورای آموزش و پرورش استان را برگزار خواهم کرد.

منبع: مهر

901/900

کد خبر: 904675

وب گردی

وب گردی