برانکو به سیم آخر زد!/ این سه نفر را نمی خواهم

برانکو ایوانکوویچ سه بازیکن اصلی خود را در لیست مازاد قرار داده است تا برای فصل جدید از جوان تر ها استفاده کند!

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس تهران موفق شده با 51 امتیاز مقتدرانه در صدر جدول لیگ برتر بایستد و با اختلاف زیادی که با تیم های رده دوم و سوم دارد به احتمال زیاد قهرمان لیگ برتر خواهد شد. این پرسپولیس رویایی هواداران با تمام مشکلاتی که برایش پیش آمده مقاومت کرده و بهترین نتایج را کسب کرده است.

اما از گوشه و کنار باشگاه اخباری به گوش می رسد که شاید خیلی به مزاج هواداران و دوست داران پرسپولیس خوش نیاید؛ حواشی این روزهای پرسپولیس و مشکلات درون تیمی برانکو را مجاب کرده 3 بازیکن اصلی و مهره های کلیدی خود را برای فصل جدید کنار بگذارد! با اینکه مسوولان و بازیکنان نمی خواهند به این حواشی دامن بزنند و سعی بر مخفی نگه داشتن اتفاقات اخیر دارند اما یک منبع آگاه از باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز عنوان کرده برانکو ایوانکوویچ محسن مسلمان، کمال کامیابی نیا و فرشاد احمدزاده در فهرست مازاد قرار داده است.

پرسپولیس در این شرایط بعید است از بازیکنان تاثیرگذارش به راحتی بگذرد و تعجب آور است پروفسور دست به چنین ریسکی بزند؛ اما با توجه به اتفاقات و حواشی رخ داده اخیر که باشگاه قصد ندارد آن را شفاف سازی کند این تصمیم برانکو شاید خیلی هم عجولانه یا غیرمنطقی نباشد. غیبت های مسلمان در تمرین و پاک کردن پست هایش با لباس پرسپولیس و رفتارهای عجیب و غریب کمال و فرشاد شاید مهر تاییدی بر جدایی شان از پرسپولیس باشد.

601

کد خبر: 904730

وب گردی

وب گردی