رادوشوویچ : 4 ماه دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم/ از تیم های اروپایی پیشنهاد دارم/ دوست دارم در پرسپولیس بمانم

دروزاه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: 4 ماه دیگر با پرسپولیس قراردداد دارم و منتظرم تا باشگاه پرسپولیس با من وارد مذاکره شود. البته از چند تیم اروپایی در مجارستان پیشنهاد دارم  اما دوست دارم در پرسپولیس بمانم.

بوژیدار رادوشوویچ در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، گفت: با توجه به دو پیروزی که در لیگ برتر بدست آوردیم با اعتماد به نفس بالا به آبادان می رویم تا از سد صنعت نفت عبور کنیم و این تیم را شکست دهیم.

وی افزود: مسابقات هنوز تمام نشده و نمی توانیم از الان خودمان را قهرمان بدانیم و باید از عنوانی که در سال گذشته بدست آورده ایم دفاع کنیم.به نظرم با توانی که از خودمان نشان داده ایم به هدفی که داریم برسیم.

رادوشووچ عنوان کرد: 4 ماه دیگر با پرسپولیس قراردداد دارم و منتظرم تا باشگاه پرسپولیس با من وارد مذاکره شود. البته از چند تیم اروپایی در مجارستان پیشنهاد دارم اما دوست دارم در پرسپولیس بمانم.

دروازه بان پرسپولیس اظهار داشت: در حال حاضر یک خانواده دارم که تمام فکرم درگیر آنها است و امیدوارم موقعیت در قراردادم به زودی فیکس شود.همیشه میگویم که میخواهم بمانم اما این فقط به من بستگی ندارد و باید ببینیم چه پیش می آید.

مترجم: گلاره خادم وصال

600

کد خبر: 904739

وب گردی

وب گردی