انقلاب اسلامی، دین را به صحنه ی تاریخ برگرداند

رئیس دانشگاه شهید بهشتی گفت: در زمان قبل انقلاب وقتی سخنرانی امام برای دانشجویان تمام می شد، شهید محمد منتظری صداها را ضبط می کرد و آن را برای علمای سراسر کشور بازگو می کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ دکتر صدوق رئیس دانشگاه شهید بهشتی در حین برگزاری جشن انقلاب گفت: از معاونت فرهنگی، بسیج دانشجویی و همه کسانی که در برگزاری این مراسم برنامه ریزی و تلاش کردند سپاس گذاری می کنم.

او افزود: سال 57 در همین زمان در نوفل لوشاتو بودم که برای ارائه راهکار و بستر وقوع انقلاب اسلامی خدمت حضرت امام خمینی مراجعه می‌کردیم و از سال 57 تاکنون اتفاقات بزرگی در حوزه ی فناوری و ارتباطات در سطح جهانی رخ داده است.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی خاطر نشان کرد: در زمان قبل انقلاب وقتی سخنرانی امام برای دانشجویان تمام می شد، شهید محمد منتظری صداها را ضبط می کرد و آن را برای علمای سراسر کشور بازگو می کرد که این سخنان تبدیل به اعلامیه می شد و کل کشور از بیانات حضرت امام فیض می بردند.

دکتر صدوق تصریح کرد: در حال حاضر توسعه ی فناوری مراکز دولتی و سرزمین های کشورها را به هم پیوند داده است و مردم جهان با اینترنت به هم متصل شده اند و جهانیان یکی از تحولات شگرف در 4 دهه ی اخیر را انقلاب اسلامی در سال 1357 می دانند که دین را به صحنه ی تاریخ برگرداند.

او خاطر نشان کرد: قرن 21 قرن بازگشت دین و مذهب به عرصه ی کشورها است و امیدواریم که ورود دین به صحنه ی تاریخ کشور ما، تحولات معنوی را شامل شود.

202

کد خبر: 904900

وب گردی

وب گردی