بیش از 10 پروژه بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افتتاح شد

بیش از 10 پروژه بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بطور هم زمان به صورت ویدئو کنفرانس و چندین پروژه با حضور دکتر ابراهیم گلمکانی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت افتتاح شد.

به گزارش ایسکانیوز، افتتاح درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد و مرکز جامع سلامت شهری پیش قلعه به مساحت هزار و 420 متر مربع و زیر بنای 588 متر مربع، کلنگ زنی دانشکده داروسازی در سایت پردیس دانشگاه با زیربنای ۴۰۰۰ مترمربع، بازدید از روند احداث ساختمان جدید دانشکده دندانپزشکی با زیربنای 4000 متر مربع و با ٦٠ درصد پیشرفت فیزیکی از جمله برنامه های سفر دکتر گلمکانی به استان خراسان شمالی بوده است .
همچنین 10 پروژه عمرانی دانشگاه به صورت ویدئو کنفرانس با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت و مسئولان استانی و دانشگاهی در سالن اجتماعات بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد افتتاح شد.
این پروژه ها شامل کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام رضا (ع)، پردیس آموزشی، بخش اطفال2، پایگاه جامع سلامت شهری شهید علیا ،خانه بهداشت ایوب،خانه بهداشت قارلق، پایگاه سلامت شهری امام حسین (ع) و پایگاه سلامت شهری صفا ( ابوذر مقصودی ) در بجنورد و مرکز جامع سلامت روستایی دوین و مرکز فوریتهای پزشکی 115 شهری در شیروان می باشد.
گفتنی است، تامین اعتبارات این طرح ها از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری، وزارت بهداشت، خیرین سلامت و درآمدهای دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اعتبار 24 میلیارد و 966 میلیون ریال می باشد و با افتتاح این پروژه ها دو هزار و 218 متر مربع به فضای فیزیکی دانشگاه اضافه شد.

701

کد خبر: 905025

وب گردی

وب گردی