«افتخار به گذشته و امید به آینده» شعار راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

قائم مقام شورای هماهنگی با بیان اینکه سخنران مراسم ۲۲ بهمن نیز رئیس جمهور است، گفت: افتخار به گذشته و امید به آینده شعار امسال مردم و مسئولان در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز،نصر الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیش از ظهر امروز در جریان نشست خبری با رسانه ها ضمن تشریح برنامه های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ۲۲ بهمن گفت: اساسا محور اصلی نشست امروز درباره بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن است، روزی که در مقطع سرنوشت ساز کنونی و سرنوشت ساز تر از همیشه خلق حماسه ای دیگر با حضور مردم رقم خواهد خورد، است.

وی افزود: در هیچ کشوری نظیر نداشته که مردم به صحنه آمده و به مسیری که خود انتخاب کردند اعلام وفاداری کنند. در آستانه چهلمین سالروز انقلاب اسلامی مردم با حضور خود برگ زرین دیگری بر تاریخ انقلاب اسلامی خواهند افزود.

لطفی گفت: فردا روز پنج شنبه در کل کشور در ۱۸ هزار گلزارهای شهدا گلباران و عطر افشانی مقبره شهدا و مهمانی لاله ها را خواهیم داشت.

قائم مقام شورای هماهنگی گفت: گلزار شهدای پاوه شهدای اهل تسنن، گلزار شهدای اسلامشهر ویژه شهدای اقلیت و بهشت زهرا سنبل مراسم مهمانی لاله ها خواهد بود.

وی با بیان اینکه فردا پنج شنبه به یاد دیدار همافران با امام خمینی مجموعه نیروی هوایی با رهبر انقلاب دیدار خواهند کرد گفت: این روز را در.جریان دیدار با ولی فقیه گرامی می داریم و در شامگاه شنبه ۲۱ بهمن به یاد تکبیر ساعات اولیه پیروزی انقلاب بانک الله اکبر فاطمی بر سر زبان ها و بقاع متبرکه و نورافشانی ایران اسلامی را خواهیم داشت.

لطفی با بیان اینکه مصداق عینی حضور مردم در صحنه راهپیمایی انقلاب اسلامی است افزود: جا دارد بگوبیم ۲۲ بهمن روز طلوع بزرگترین انقلاب تاریخ بعد از صدر اسلام است . یوم الله ۲۲ بهمن یعنی اعیاد قربان و غدیر و فطر، که صورت عملی تحقق نعمت ولایت که اتمام عنایت خدا بر مردم است.

وی با اشاره به اینکه خواست ملت ایران صراط مستقیم اسلام ناب محمدی است تصریح کرد: خداوند را شاکریم که به فضل و توفیق الهی هماهنگی و همدلی بین همه نهادهای اطلاعاتی، امنیتی، سپاه، نیروی انتظامی، وزارت نیرو و راه مهیا است تا حماسه ای دیگر در این کشور خلق شود.

قائم مقام شورای هماهنگی گفت: راهپیمایی امسال حساس تر از سالهای قبل است، دستاوردهای نظام و بالندگی انقلاب و احساس خطر استکبار از اینکه این انقلاب عامل فروپاشی و اضمحلال دشمنان انقلاب خواهد شد، خود نشانه ای از حساسیت این روز حماسی است و مردم با حضور پر رنگ خود مشت محکمی بر دهان استکبار خواهند زد.

وی افزود: یکشنبه ۲۲ بهمن در بیش از یک هزار شهرستان، شهر و بخش و بیش از ۴ هزار روستا راهپیمایی برگزار خواهد شد.

لطفی گفت: از ۳۸ کشور دنیا اندیشمندان و فرهیختگان در این جشن مهمان داریم که آمریکا، فرانسه، لیبی، مصر و بریتانیا از جمله آن هستند.

وی افزود: در سراسر کشور بیش از ۶ هزار عکاس، فیلم بردار و خبرنگار داخلی و خارجی و در تهران ۲ هزار و ۸۰۰ خبرنگار و عکاس این حماسه را منعکس خواهند کرد.

لطفی گفت: بیش از ۲۰ هزار غرفه فرهنگی، امدادی و رفاهی در مسیرهای راهپیمایی خواهیم داشت که یک هزار و ۴۰۰ غرفه در تهران و در مسیرهای ۱۰ گانه منتهی به آزادی دایر خواهند بود، بیش از ۶۰۰ هزار دانش آموز و نوجوان اجرای سرود های انقلابی خواهند داشت.

وی گفت: از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه از مسیرهای ده گانه شهری و با مسجد محوری راهپیمایی دینی و انقلابی خود را آغاز کرده و به سمت میدان آزادی حرکت خواهند کرد تا راس ساعت ۱۰ صبح با تلاوت قرآن مراسم رسمی آغاز شود.

قائم مقام شورای هماهنگی ادامه داد: سخنران مراسم ۲۲ بهمن نیز رئیس جمهور خواهند بود.

لطفی تصریح کرد: سخنرانان مراکز استانها به جز دو استان همدان و مرکزی که نماینده ولی فقیه سخنرانی خواهند کرد از تهران اعزام خواهند شد.

لطفی با اشاره به شعار راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۹۶ گفت: افتخار به گذشته و امید به آینده شعار امسال مردم و مسئولان در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهد بود.

لطفی با اشاره به برنامه های ویژه برای ایجاد فضای امید در بین جوانان گفت: رسالت برای ماست که جوانان را با حقایق انقلاب اسلامی آشنا کنیم. باید شرایط خفقان و ذلت بار قبل از انقلاب را با شرایط پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای جوانان قیاس کنیم به همین دلیل در مراسم دهه فجر ۹۷ و سالروز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کارنامه ای از عملکرد بخش های مختلف در کشور برای جوانان و همه مردم ارائه خواهد شد.

منبع:مهر

304

کد خبر: 905046

وب گردی

وب گردی