حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باعث خنثی‌سازی توطئه‌ها می‌شود

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: حضور مردم در روز ۲۲ بهمن بسیار تعیین کننده است؛ این حضور باعث می شود که توطئه دشمنان ایران خنثی شود.

به گزارش ایسکانیوز،محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور امروز در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به بهره برداری پروژه های مختلف در ایام الله دهه فجر اظهار داشت: آغاز دهه فجر امسال با سفر رئیس جمهور به کرمان همراه بود و وزرا و معاونین رئیس جمهور هم به شهرستان های مختلف سفر کردند و در مجموع ۱۷ هزار میلیارد تومان پروژه به بهره برداری رسید. در این روزها، پروژه های بسیار گسترده ای در همه ۳۱ استان ها به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: دولت، قوای دیگر نظام و مردم باید خود را آماده کنیم تا با ارائه برنامه های ویژه در زمینه اقتصادی و فرهنگی و دیگر حوزه ها، آنچه در طول ۴۰ سال اخیر بوده و همچنین منویات حضرت امام و رهبری را بیشتر از پیش بازگو کنیم.

واعظی تصریح کرد: باید نسل جدید با عملکرد این ۴۰ سال بیشتر آشنا شود. شرایط منطقه ما خاص است؛ ما در منطقه ای حضور داریم که بحران های مختلفی در آن وجود دارد. آمریکا تلاش دارد به ایران فشار بیاورد.

رئیس دفتر رئیس جمهور تاکید کرد: حضور مردم در روز ۲۲ بهمن بسیار تعیین کننده است؛ این حضور باعث می شود که توطئه دشمنان ایران خنثی شود.

واعظی تصریح کرد: من امیدوارم مردم ایران مثل همیشه بلوغ خود را نشان بدهند و بتوانند مجددا حمایت خود را از رهبری و نظام را به رخ جهانیان بکشانند.

منبع: مهر

304

کد خبر: 905080

وب گردی

وب گردی