بیانیه جمعیت جوانان انقلاب اسلامی ایران به مناسبت ۲۲ بهمن

جمعیت جوانان انقلاب اسلامی ایران به مناسبت ۲۲ بهمن بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز,متن این بیانیه به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله ۲۲ بهمن ماه روزی است که خودباوری، ظلم ستیزی، مردم سالاری و عدالت خواهی ملت بزرگ ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، به بار نشست و فریاد بلند استقلال، آزادی و مردم سالاری دینی ایرانیان در گوش جهانیان پیچید.

نسل جوان برنده ی اصلی این انقلاب و انقلاب مدیون واقعی این نسل بود که در آن زمان بخوبی امام-ره- را درک کردند و به صحنه آمدند امام-ره- به پشتوانه همین نسل وارد عرصه شدند و به دشمن و قدرت های شیطانی آنها تو دهنی زدند. در طی این سی و نه سال فراز و نشیب انقلاب دستاوردهای زیادی به دست آمد، نقاط مثبت قابل توجهی که مورد نظر دوست و دشمن است شکل گرفت؛ اما خود نیز می دانیم که خالی از اشکال نیستیم و این پیامی است که باید در دهه چهارم انقلاب به خود و مسئولان برسانیم. پیامی که گوینده آن مردم و مخاطب آن مسئولین خواهند بود و در این میان نقشی برای دخالت سایر حکومت های خودکامه که سالیان سال ثابت کرده اند دشمن این سرزمین و مردمش هستند،باقی نیست.

بیست و دوم بهمن ماه، تجلی پیروزی حق بر باطل و غلبه خون بر شمشیر یادآورِ ثمره مجاهدت‌ها و مبارزات طولانی یک ملت مسلمان و انقلابی است که برای استقرار احکام کامل‌ترین دین خدا از جان و مال خویش گذشتند. این روزِ بزرگ، جشن ملتی با ایمان، مصمم و انتخابگر است که از پرچم سربلند انقلاب اسلامی در منزلگاه های دلهره آور تاریخ، همچون جانِ شیرین، حفاظت و حراست کرده و گرامی داشته اند.

جمعیت جوانان انقلاب اسلامی ایران نیز همچون ملت قدر شناس ایران، بار دیگر همگام با مردم همیشه در صحنه ضمن عرض تبریک ایام الله دهه فجر و سی ‌و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی و با اعلام حضور خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، از آحاد ملت بزرگوار ایران برای شرکت در این حضور الهی و آرمانی که بدون شک دشمن شکن و نمایش وحدت و یگانگی ملت ایران است، دعوت به عمل می‌آورد.

جمعیت جوانان انقلاب اسلامی ایران

منبع: ایسنا

304

کد خبر: 905082

وب گردی

وب گردی