سفر عراقچی به پاریس برای حضور دومین کنفرانس یورومانی

معاون سیاسی وزیر امور خارجه برای حضور دومین کنفرانس یورومانی و رایزنی به مقامات فرانسوی امروز به پاریس می‌رود.

به گزارش ایسکانیوز،سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه به منظور شرکت در دومین کنفرانس یورومانی و رایزنی های سیاسی و اقتصادی با مقامات فرانسوی امروز چهارشنبه راهی پاریس می‌شود.

در دومین کنفرانس یورومانی ولی‌الله سیف رئیس‌کل بانک مرکزی، سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه ،عبدالناصر همتی رئیس‌کل بیمه مرکزی و ولی ضرابیه رئیس هیات‌مدیره بانک سامان سخنرانی خواهند کرد.

در دومین کنفرانس یورومانی که به مسائلی چون روابط بانکی و تجارت بین المللی توجه شده است، نظم و انطباق بانک‌ها و شرکت‌های ایرانی با اصول بین‌المللی بررسی خواهد شد.

مدیران، کارشناسان و نمایندگان بیش از 250 بانک، موسسه رتبه‌بندی و موسسه مالی بزرگ اروپا در این کنفرانس یک روزه که 8 فوریه (19 بهمن ماه) در پاریس برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

مهم‌ترین اهداف این کنفرانس، بحث در مورد مسائل کلیدی درمورد ادغام مجدد ایران در اقتصاد جهانی توسط بانکداران و رهبران صنعتی ایران با همتایان بین المللی خود، همچنین بررسی فرصت های سرمایه‌گذاری گسترده در ایران در حوزه بازارهای سرمایه، نفت و گاز، حمل و نقل هوایی، خودرو، گردشگری و بیمه عنوان شده است.

گفتنی است؛ یورومانی یکی از موسسات معتبر بین‌المللی در زمینه مطالعات بانکی، بازار سرمایه و سرمایه‌گذاری است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

304

کد خبر: 905136

وب گردی

وب گردی