شفر انگیزه‌ای برای مربیگری در استقلال ندارد/ چند نفر دور استقلال از بازیکنان خارجی، پول گیرشان می‌آید/ نباید برای ناراحت نشدن رحمتی و حسینی، سیستم چرخشی گذاشت

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: شفر به واسطه سن و سال بالا و مربیگری در تیم‌های بزرگ باشگاهی و ملی، انگیزه‌ای برای فعالیت در استقلال ندارد.

شاهین بیانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در خصوص اینکه گفته می‌شود وینفرد شفر در بازی‌های بزرگ، ضعیف عمل می‌کند، اظهار داشت: نمی‌توان با یک بازی و شکست مقابل ذوب‌آهن، شفر را قضاوت کرد. این مربی در استقلال تأثیرگذار بود و نمی‌شود این موضوع را انکار کرد اما همان روزهای ابتدایی حضورش در ایران گفتم به واسطه سن و سال بالا و مربیگری در تیم‌های بزرگ باشگاهی و ملی، انگیزه‌ای برای فعالیت در استقلال ندارد.

وی با اشاره به جذب مامه بابا تیام، مهاجم سنگالی که در 2 فصل اخیر تنها یک گل زده، گفت: این موضوع ضعف یارگیری استقلال و مدیریت این باشگاه را می‌رساند و رویه‌ای صددرصد اشتباه است. چند نفر دور استقلال هستند که از آوردن بازیکنان خارجی، پول گیرشان می‌آید. از طرف دیگر بازیکن تا بخواهد با فوتبال ایران آشنا شود، مدت زمان قراردادش به پایان رسیده است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره استفاده چرخشی شفر از سید مهدی رحمتی و سید حسین حسینی تصریح کرد: این موضوع به سلیقه سرمربی تیم بستگی دارد اما همه جای دنیا، یک دروازه‌بان اول و یک دروازه‌بان دوم دارند. نمی‌شود برای به دست آوردن دل هر 2 بازیکن و ناراحت نشدن آنها از سیستم چرخشی استفاده کرد. زمانی مرحوم ناصر حجازی، دروازه‌بان اول استقلال محسوب می‌شد و منصور رشیدی هم با وجود آمادگی بالا پذیرفته بود دروازه‌بان دوم باشد. در مورد احمدرضا عابدزاده و حمید بابازاده هم این مسئله وجود داشت.

604

کد خبر: 905139

وب گردی

وب گردی