پیش بینی بارش باران طی هفته آینده در استان خوزستان

مدیر کل هواشناسی استان خوزستان در رابطه با بارش باران در این استان گفت: با ورود سامانه بارشی در هفته آینده از بعد ازظهر دوشنبه تا چهارشنبه انتظار بارندگی را در برخی از نقاط استان به ویژه نقاط شمالی، مرتفع و مرکز استان پیش بینی می کنیم.

کوروش بهادری با در رابطه با وضعیت آب و هوای استان خوزستان در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: در روزهای آینده با شدت و ضعف وارونگی هوا در سطح استان روبه رو خواهیم بود.

وی ادامه داد: به دلیل وارونگی هوا طی امروز دید به دو هزار و دویست متر رسید و در ادامه منجر به تعطیلی مدارس شد.

بهادری تصریح کرد: آلودگی هوا طی دو الی سه روز آینده در سطح استان ادامه خواهد داشت.

مدیر کل هواشناسی استان خوزستان در رابطه با زمان بارش باران در استان گفت: با ورود سامانه بارشی در هفته آینده از بعد ازظهر دوشنبه تا چهارشنبه انتظار بارندگی را در برخی از نقاط استان به ویژه نقاط شمالی، مرتفع و مرکز استان پیش بینی می کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، میزان بارندگی در شهرهای استان خوزستان از جمله اهواز با 93 درصد، شادگان 87 درصد و آبادان 85 درصد کاهش کمترین میزان بارندگى را در ماههای گذشته داشته اند.

همچنین با توجه به تداوم میزان آلایندگی و وارونگی هوا، با تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری خوزستان، مدارس نوبت عصر شهرستان های اهواز و کارون در همه مقاطع تحصیلی امروز تعطیل اعلام شده بودند.

901/900

کد خبر: 905210

وب گردی

وب گردی