انهدام باند سارقان لوازم داخلی خودرو در مرکز تهران 

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت، با اشاربه دستگیری پنج سارق لوازم داخلی خودرو در محدوده ابوسعید، گفت: این متهمان با تشکیل یک باند، اقدام به سرقت می کردند که با اقدام به موقع پلیس دستگیر شدند. 


به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ "رضا بستو"، گفت: با توجه به افزایش سرقت جرائم داخل خودرو و لوازم در محدوده ابوسعید، تیمی از ماموران این کلانتری برای دستگیری سارقان وارد عمل شدند.
وی افزود: در بررسی های انجام شده محدوده سرقت ها و شگرد سارقان به دست آمد و پس از چند شبانه روز تعقیب و مراقبت، پنج سارق لوازم داخلی خودرو در این محدوده شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفتند.
این مقام انتظامی عنوان داشت: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قم قضایی قرار گرفت که متعاقبا دستور بازداشت متهمان صادر و با شناسایی مخفیگاه متهمان، ماموران برای دستگیری آنها به محل اعزام شدند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت، بیان کرد: طی یک عملیات ضربتی، هر پنج سارق دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان اموال مسروقه ای از جمله لاستیک، ساب، کیسه گردو، عینک افتابی، کیف مدرسه، دفترچه خدمات درمانی، تبلت، کارت های عابر بانک، و تعدادی اموال شخصی مسروقه کشف شد.
سرهنگ بستو، تصریح کرد: هر پنج متهم پس از دستگیری تحت بازجویی قرار گرفتند که به جرم خود مبنی بر سرقت اعتراف و پس از تکمیل پرونده به دادسرا منتقل شدند.

پایگاه خبری پلیس

705

کد خبر: 905225

وب گردی

وب گردی