صمیمی: پاراتکواندو می تواند به ارتقا جایگاه ایران در بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ کمک کند/ رشد 70 درصدی حضور ورزشکاران

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین گفت: ملی پوشان ما در تیم پاراتکواندو شرایط خوبی دارند و امیدواریم در بازی های پارالمپیک توکیو بازهم شاهد افتخار آفرینی آنها باشیم.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فدراسیون جانبازان و معلولین، در حاشیه برگزاری دومین دوره رقابت های قهرمانی کشور پاراتکواندو، حمیدعلی صمیمی رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین گفت: در آینده نزدیک مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ را پیش رو داریم و خوشبختانه با تعامل و هم افزایی ایجاد شده میان فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک با فدراسیون تکواندو، امید می رود در بازی های پارالمپیک توکیو این رشته به ارتقا جایگاه ایران کمک کند.

صمیمی خاطر نشان کرد: فدارسیون تکواندو نزدیک به ۱۰ سال است که در بخش پاراتکواندو فعالیت می کنند و با همکاری دو فدراسیون، ورزشکاران در مسیر قهرمانی آموزش های خوبی دیده اند و مسابقات قهرمانی کشور نیز کمک می کند تا بهترین نفرات را از سراسر کشور شناسایی و استعدادیابی کنیم و در تمام رده های سنی ورزشکاران را پرورش دهیم.

رئیس فدارسیون ورزش های جانبازان و معلولین در پایان گفت: ملی پوشان ما در تیم پاراتکواندو شرایط خوبی دارند و امیدواریم در بازی های پارالمپیک توکیو بازهم شاهد افتخار آفرینی آنها باشیم.

رشد 70 درصدی حضور ورزشکاران در دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور

سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو، در مراسم افتتاحیه دومین دوره رقابت های قهرمانی کشور پاراتکواندو حضور داشت. وی در خصوص این رقابت ها گفت: به نسبت دوره گذشته شاهد رشد هفتاد درصدی حضور ورزشکاران در مسابقات قهرمانی کشور هستیم و این نشانگر اقبال ورزشکاران دارای معلولیت به این رشته است و امیدواریم در دوره های آتی ورزشکاران بیشتری از سراسر استان ها حضور یابند.

پولادگر خاطر نشان کرد: فدراسیون تکواندو از ده سال گذشته که مسابقات بخش معلولین توسط فدراسیون جهانی برگزار شد، سرمایه گذاری خوبی در این بخش کرده است و از این فرصتی که مهیا شد برای کسب افتخار برای کشور عزیزمان استفاده کردیم.

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: در حال حاضر پاراتکواندو ایران در شرایط خوبی قرار دارد و ۵ نفر از ملی پوشان ما در جایگاه اول تا سوم رنکینگ جهانی قرار دارند و این جایگاه نوید بخش اتفاقات خوبی در بازی های پارالمپیک توکیو خواهد بود.

وی اضافه کرد: امیدواریم حضور بانوان در بخش پاراتکواندو نیز به زودی پر رنگ شود و بتوانیم در این بخش هم برای کشورمان افتخاراتی کسب کنیم و دستاوردهای خوبی که پاراتکواندو در مسابقات اخیر داشت انگیزه و امید را برای ادامه ی مسیر و توسعه این رشته افزایش می دهد.

دومین دوره رقابت های قهرمانی کشور پاراتکواندو از صبح امروز در مجموعه ورزشی کبکانیان تهران آغاز شده و عصر امروز به کار خود پایان می دهد.

602

کد خبر: 905233

وب گردی

وب گردی