بازگویی دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط مسئولان ضروری است

معاون امور مجلس رییس جمهوری گفت: بازگویی دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه حوزه ها بویژه در ایامی چون دهه مبارک فجر توسط مسئولان ضروری است.

به گزارش ایسکانیوز، حسینعلی امیری روز پنجشنبه در دیدار با آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با بیان اینکه دولت تاکید زیادی دارد تا از رهمنودهای شخصیت ها و بزرگان هر استان بهره مند شود، افزود: رییس جمهوری بر دیدار مسئولان دولتی با بزرگان استان ها و شنیدن نقطه نظرها و ایده های آنان به ویژه در ایام الله دهه فجر تاکید دارد.

وی اضافه کرد: دولت از وضعیت همه استان ها ارزیابی دارد و سیستم های مختلفی روند توسعه استان ها، ظرفیت مدیران و عملکرد آنان را رصد می کنند و این موارد به تناسب اهمیت در سطوح دولت به بحث گذاشته می شوند.

معاون امور مجلس رییس جمهوری در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: قزوین از ظرفیت های بسیار زیادی برخوردار می باشد و در دولت یازدهم از توسعه مناسبی بهره مند شده است.

امیری با تاکید بر لزوم شتاب بخشیدن به توسعه قزوین، ادامه داد: با توجه به ظرفیت های فراوان اقتصادی و مردم خوب و پرتلاش قزوین و تعامل استاندار و مدیران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و با بهره گیری آنان از رهنمودهای نماینده ولی فقیه، بستر توسعه هرچه بیشتر این استان به خوبی فراهم است.

وی ادامه داد: این ظرفیت ها را از جمله برخورداری از نمایندگان پرتلاش و پیگیر در مجلس برای حل مسایل و مشکلات مردم را برای استان قزوین باید یک سرمایه بزرگ دانست.

معاون امور مجلس رییس جمهوری افزود: با وجود تعامل بسیار خوب میان مدیران و نمایندگان و دستگاه قضا در استان و مردم متدین، فضای همدلی واتحاد خوبی در قزوین حکفرما است که امیدواریم این سرمایه با رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان بیشتر شود.

** استقلال، آزادی و امنیت کشور را مرهون انقلاب اسلامی هستیم

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین نیز در این دیدار با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: در رژیم ستم شاهی فضای بسیار وحشتناک،امنیتی ومخوفی وجود داشت و کشور به بیگانه وابسته بود اما امروز به برکت انقلاب اسلامی استقلال،آزادی و آرامش و امنیت در کشور حکمفرماست و باید شکرگذار درگاه الهی باشیم.

آیت الله عبدالکریم عابدینی افزود: باید امانت انقلاب را حفظ کرده و به صاحب اصلی آن که امام زمان (عج) است، بسپاریم.

وی با تاکید براینکه باید از رفاه طلبی و دنیا طلبی پرهیز کنیم، افزود: مشاهده اینکه افرادی در کاخ ها زندگی می کنند برای مردم آزاردهنده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: اشرافی گری و دنیا طلبی در بین مسئولان بسیار خطرناک است و خطر این مفسده برابر با یک زلزله 10 ریشتری است که باید مراقب آن بود و به طور جدی از آن پرهیز کرد.

امام جمعه قزوین با تاکید بر تلاش مسئولان برای توسعه عدالت در جامعه، گفت: درخواست عمده توده های مردم عدالت است و اگر به آن توجه نشود موجب ایجاد نارضایتی و ناامنی در جامعه خواهد شد.

آیت الله عابدینی افزود: مبارزه با مفاسد مختلف از جمله موضوع زمین خواری ها کاملا توسط مردم رصد می شود و باید با متخلفان با جدیت برخورد شود.

وی با اشاره به لزوم برنامه ریزی دولت برای استفاده از فرصت های موجود در هر استان و بهره مندی از ظرفیت نیروهای شایسته و توانمند، افزود: قزوین نیروهای تحصیلکرده زیاد و زمین های کشاورزی مناسبی دارد و باید با مدیریت مطلوب از این استعدادها به شکل بهتری استفاده شود.

امام جمعه قزوین با تاکید بر تلاش بیشتر برای حل مشکل بحران آب در کشور و استان قزوین، ادامه داد: ما کمبود آب نداریم اما از آن بد استفاده می کنیم و باید حتما با نگاه صحیح و بهینه در این زمینه اقدام به بهره برداری کنیم.

وی افزود: فرصت های کشاورزی،صنعتی،گردشگری و ظرفیت های روستایی استان قزوین باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرند تا در زمینه اشتغالزایی جوانان افق های جدیدی گشوده شود.

حضور در نشست شورای اداری، شرکت در گردهمایی گرامیداشت حماسه 19 بهمن مردم تاکستان و حضور در جشن انقلاب و شرکت در آیین بهره برداری از یک طرح صنعتی از دیگر برنامه های سفر یکروزه امیری به قزوین است.

301

کد خبر: 905310

وب گردی

وب گردی