پوچتینو: عملکرد تیم مقابل نیوپورت حرفه‌ای بود

سرمربی تیم فوتبال تاتنهام از عملکرد تیمش مقابل تیم دسته چهارمی نیوپورت در جام حذفی انگلیس تمجید کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مائوریسیو پوچتینو در پی برتری 2 بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش مقابل نیوپورت کانتی دسته چهارمی در بازی تکراری از دور چهارم جام حذفی انگلیس و صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها گفت: ما به مرحله بعد راه پیدا کردیم و این مهمترین چیز است. عملکرد تیم حرفه‌ای بود و برد مهمی هم کسب کردیم.

سرمربی تاتنهام که در این بازی 10 تغییر در تیمش به وجود آورد و توبی آلدرویرلد و دنی رز را پس از پشت‌سر گذاشتن مصدومیت‌هایش در ترکیب تیمش قرار دارد، تصریح کرد: برای برخی بازیکنان خیلی مهم است که فرصت بازی پیدا کنند، اما این کار سختی است چون تیم عالی بازی می‌کند. با این وجود در این دیدار این فرصت را داشتیم تا از بازیکنان متفاوتی استفاده کنیم از جمله توبی، دنی و هری وینکس. بازی در چنین سطحی هم کاملاً با تمرینات متفاوت است.

وی همچنین در تمجید از هافبک آرژانتینی خود که شب گذشته اولین گل خود را از ماه سپتامبر 2016 به ثمر رساند، اظهار داشت: این گل برای لاملا خیلی مهم بود. او بازیکن مهمی برای ما به شمار می‌رود. اریک به مدت یکسال به دور از میادین بود و بازگشت به مستطیل سبز در چنین شرایطی نمی‌تواند آسان باشد، اما او عاشق فوتبال و تمرین کردن است. روحیه لاملا فوق‌العاده‌ است.

604

کد خبر: 905355

وب گردی

وب گردی