سی و هشتمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام تختی از صبح امروز (پنج‌شنبه) آغاز شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سی و هشتمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام تختی با حضور کشورهای ارمنستان، آذربایجان، بلاروس، بلغارستان، گرجستان، مجارستان، هند، قزاقستان، قرقیزستان، مغولستان، رومانی، تاجیکستان، ترکمنستان، ترکیه، اوکراین و نمایندگان کشورمان با حضور 160 کشتی گیر از ساعت 10 صبح امروز (پنج‌شنبه) و به مدت 2 روز در سالن شهید پورشریفی شهر تبریز برگزار می‌شود.

مسابقات مقدماتی اوزان 10 گانه امروز و رقابت‌های فینال و رده بندی فردا برگزار خواهد شد. استقبال نسبتا خوبی از سوی تماشاگران از مسابقات نوبت صبح روز اول شده ‌است.

سالن پورشریفی به شکل مناسب و زیبایی آماده برگزاری مسابقات شده است. رسول خادم به همراه رضا لایق، دبیر و حمید بنی تمیم، نایب رئیس فدراسیون کشتی در سالن حضور دارند.

از اعضای شورای فنی نیز مجید خدایی و ابراهیم جوادی نظاره گر عملکرد آزادکاران هستند. پرویز سیروس مشاور عالی فدراسیون کشتی نیز در سالن حضور دارد.

از حوادث مهم مسابقات نوبت صبح می‌توان به شکست محمدجواد ابراهیمی، قهرمان جوانان جهان، مقابل ابراهیم بلوک باشی ملی پوش کشتی آزاد ترکیه در المپیک ریو در وزن 92 کیلوگرم اشاره کرد.

علیرضا گودرزی، ملی پوش ایران در مسابقات جهانی 2011 استانبول ترکیه بعد از مدت‌ها دوری در این رقابت‌ها در وزن 97 کیلوگرم به میدان آمده است که در نخستین مسابقه مقابل حریف اوکراینی بانتیجه 6 بر 2 به پیروزی رسید.

604

کد خبر: 905366

وب گردی

وب گردی