وزارت امورخارجه روسیه: هرگونه اقدام تحریک‌آمیز علیه جام جهانی ۲۰۱۸ را سرکوب می‌کنیم

معاون وزیر امور خارجه روسیه با اعلام همکاری امنیتی کشورهای شرکت‌کننده در جام جهانی ۲۰۱۸ گفت: هرکونه اقدام تحریک آمیز را سرکوب خواهیم کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، اولگ سیرومولوتوف به روزنامه ریانووستی روسیه گفت: سازمان‌های امنیتی و پلیسی فدراسیون روسیه با هدف جلوگیری از هر گونه‌ حادثه‌ای در مدت‌زمان برگزاری دیدارهای جام جهانی 2018 فوتبال برنامه‌های خود را پیش‌ می‌برند.

معاون وزیر امورخارجه روسیه در ادامه اظهار داشت: سازمان‌های مرتبط در روسیه اقدامات گسترده‌ای برای جلوگیری از هر گونه حادثه‌ای در جام جهانی 2018 فوتبال انجام دادند.هر گونه اقدام تحریک‌آمیز، سازماندهی‌شده و عمل نقض قوانین را به سرعت و موثر سرکوب خواهیم کرد. همچنین همانند جام کنفدراسیون‌های 2017 روسیه یک مقر وابسته هماهنگ‌کننده در ادارات مرتبط با ایمنی جام جهانی 2018 روسیه فعالیت خواهد کرد.

سیرومولوتوف خاطرنشان کرد: ما با سازمان‌های امنیتی و پلیسی کشورهای خارجی نیز جهت پیش‌بردن اهدافی که گفتم همکاری خواهیم داشت. یک مرکز پلیسی بین‌المللی نیز با همکاری خارجی‌ها در طول جام جهانی 2018 روسیه فعالیت می‌کند که اعضای آنها نمایندگان امنیتی کشورهای شرکت‌کننده در این رقابت‌ها هستند.

وی در خاتمه گفت: مطمئن هستیم که جام جهانی 2018 روسیه در بالاترین سطح ممکن برگزار خواهد شد. کشورمان هیجان زیادی را به میهمانان این رقابت‌ها و عاشقان ورزش انتقال خواهد داد.

جام جهانی 2018 فوتبال در روزهای 24 خرداد تا 24 تیر ماه 1397 در 12 ورزشگاه 11 شهر روسیه با شرکت 32 تیم برگزار خواهد شد. تیم ملی فوتبال ایران در گروه B این رقابت‌ها با تیم‌های ملی پرتغال، اسپانیا و مراکش همگروه است.

604

کد خبر: 905446

وب گردی

وب گردی