برنامه های دهه فجر در دانشگاه آزاد دماوند

به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و به همت بسیج کارکنان واحد،تیم پزشکی دانشگاهیان دانشگاه آزاد دماوند را ویزیت کرده و مشاوره پزشکی رایگان به دانشگاهیان ارائه کرد.


به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی واحد دماوند، دهه فجر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با برنامه های متفاوتی همراه است؛به همین منظور،جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در هفته اول بهمن ماه با حضور محمود صفری رییس و اعضای ستاد برگزار شد.تهیه پیام تبریک پیروزی انقلاب و ارسال آن به صورت پیامک و پیام تصویری در صفحات اجتماعی مجازی برای اساتید،کارکنان و دانشجویان،برگزاری مسابقه عکس تلگرامی، تجدید عهد دانشگاهیان با آرمانهای امام و انقلاب،برگزاری همایش پیاده روی از ورودی دانشگاه تا مزار شهدای گمنام،برگزاری مسابقات تنیس روی میز ویژه اساتید و کارکنان،برپایی مراسم زیارت عاشورا و دیدار با خانواده معظم شهدا از جمله مصوبات این ستاد و برنامه های دهه فجر امسال بود.
همچنین امسال برنامه سخنرانی رییس واحد دماوندو خاطره گویی انقلاب در مسجدالرضا(ع) و حوزه علمیه امام صادق(ع) دماوند برگزار خواهد شد.
در برنامه دیگری نیز تیم پزشکی جمعیت هلال احمر شهرستان با پیگیری بسیج کارکنان،در واحد مستقر و اقدام به ویزیت رایگان کارکنان و دانشجویان خواهد نمود.
کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در مراسم غبار روبی مزار شهدای گمنام مسجد جامع دماوند و شهدای گمنام واحد در روز پنجشنبه 19 بهمن ماه مشارکت خواهند داشت و پس از قرائت زیارت پر فیض عاشورا، با گلاب و گل به غبار روبی و عطر افشانی مزار این دلیر مردان می پردازند.
در نمازخانه دانشگاه نیز برنامه سخنرانی و برگزاری جشن به منظور پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در برخی روزها برگزار می شود.
201

کد خبر: 905451

وب گردی

وب گردی