تهدید اصلی برای انقلاب،گرفتاری در دام خودخواهی های فردی و گروهی است

عضو حقوقدان شورای نگهبان با بیان اینکه آنچه انقلاب را تهدید می کند دشمن خارجی نیست، تاکید کرد: تهدید اصلی، فراموش کردن هدف و گرفتار شدن در دام خودخواهی های فردی و گروهی است.

به گزارش ایسکانیوز، محسن اسماعیلی در مراسم جشن انقلاب حقوقدانان بسیجی در امامزاده روح الله تهران، گفت: از منظر آموزه های قرآنی، خودخواهی های فردی و گروهی موجب اختلاف و از بین رفتن نیرو و اقتدار مسلمانان می شود.

وی با اشاره به فرازهایی از وصیت نامه امام خمینی (ه)، اظهار داشت: رمز پیروزی و بقای انقلاب از نگاه امام خمینی (ره)، خالص کردن انگیزه ها و وحدت کلمه مردم بوده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: حصول وحدت هم نیازمند محور و معیار است و به گفته امام علی علیه السلام، امامت و رهبری محور وحدت جامعه اسلامی است.

اسماعیلی افزود: بنابراین تکلیف امروز و هر روز آنان که به حاکمیت الله دلبسته اند، آن است که اولاً به جای خودخواهی، خودسازی کنند و ثانیاً حول محور رهبری گرد هم آیند و از اختلاف به هر بهانه ای اجتناب کنند.

عضو حقوقدان شورای نگهبان با تاکید بر اینکه با حفظ مرزبندی ها هم می توان برادر بود و بر مشترکات تاکید داشت، یادآور شد: علاوه بر این، باید به دنبال جذب افراد و تربیت کادر انقلابی بود، و این بدون اعتماد به نسل جوان و میدان دادن به آنها ممکن نیست.

وی افزود: همه باید بدانیم که انقلابی بودن و حتی انقلابی ماندن مهم نیست بلکه انقلابی ساختن مهم است.

اسماعیلی در پایان تاکید کرد: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، پایین ترین درجه شکر نعمت انقلاب اسلامی است.

301

کد خبر: 905510

وب گردی

وب گردی