ثبات نرخ خدمات خشکشویی در شب عید/ فریب خشکشویی های اینترنتی را نخورید

رییس اتحادیه خشکشویی و لباسشویی تهران با اشاره به ثبات نرخ خدمات در شب عید گفت: مردم گول تبلیغات خشکشویی های اینترنتی را که در فضای مجازی تبلیغ می کنند را نخورند.

ابوالفضل رجب زاده رییس اتحادیه خشکشویی و لباسشویی تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز با اشاره به ثبات نرخ خدمات در روزهای پایانی سال گفت: نرخ خدمات خشکشویی و لباسشویی تغییری نکرده و بنا به ابلاغ رییس اتاق اصناف ایران نرخ خدمات تا پایان فروردین ماه سال آینده ثابت می ماند.

او تصریح کرد: تنها کت ،شلوار،پیراهن مردانه ،مانتو و دامن مشمول نرخ گذاری می شود و بقیه خدمات مانند شستشوی پتو و پرده و سایر در حضور مشتری بسته به جنس و نوع تعیین قیمت می شود.

رییس اتحادیه خشکشویی و لباسشویی تهران در ادامه با انتقاد از فعالیت خشکشویی‌های اینترنتی که در فضای مجازی اقدام به تبلیغ و جذب مشتری می‌کنند، گفت: یکی از مشکلات صنف ما خشکشویی های اینترنتی است که این واحدها اغلب بدون جواز کسب در فضای مجازی فعالیت می‌کنند .

رجب زاده ادامه داد: متاسفانه مردم نیز بدون استعلام از اتحادیه به این خشکشویی ها اطمینان کرده و لباس یا پتوی خود را به آنها می سپارند در حالی که محل کار آنها اغلب کارگاه های زیرزمینی است و البسه و پتوهای مردم را با ملافه های عفونی بیمارستان ها یا پتوهای کارگران فصلی شست و شو می کنند که در این صورت بیماری های بسیاری افراد را تهدید می کند.

او تاکید کرد: ما بارها سعی کردیم این موضوع را با کمک مراجع مربوط پیگیری کنیم اما متاسفانه به نتیجه‌ای نرسیدیم و در یکی از پیگیری ها متوجه شدیم که آدرسی که در این تبلیغ خشکشویی اینترنتی ذکرشده بود مربوط به یک واحد مسکونی و شماره تلفن هم مربوط به یک داروخانه بود.

رییس اتحادیه خشکشویی و قالیشویی تهران به این نکته نیز اشاره کرد که توصیه ما به مردم این است که قبل از اعتماد به خشکشویی های اینترنتی از اتحادیه در رابطه با آنها استعلام بگیرند تا با مشکلی مواجه نشوند.


400

کد خبر: 905756

وب گردی

وب گردی