نفرات برتر کاراته نوجوانان و امید شناخته شدند

در سومین روز از پیکارهای کاراته انتخابی تیم ملی(قهرمانی کشور) کاراته کاهای نوجوان و امید و نیز کاتاروهای جوان به روی تاتامی رفتند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، رقابت‌های انتخابی تیم ملی(قهرمانی کشور) در سومین روز با برگزاری مسابقات کاتا و کومیته نوجوانان و امید و نیز کاتای تیمی و انفرادی جوانان شب گذشته در سالن آزادی سنندج پیگیری شد و نتایج ذیل بدست آمد:

در کاتای انفرادی نوجوانان، محمدصدرا شیدزی از آذربایجان شرقی عنوان اولی را بدست آورد. متین زارعی از تهران در رده دوم قرار گرفت. امیرحسین خاکپور از آذربایجان شرقی و امیرحسین گنجی زاده از کرمان مشترکاً سوم شدند.
در این بخش ۳۲ کاتارو حضور داشتند.

در وزن ۵۲- کیلوگرم، دانیال علیپور از مازندران مقام نخست را کسب کرد. امیررضا برزویی از کرمانشاه دوم شد. امیرحسین زینلی از قزوین و محمدرضا غفوری از مازندران سوم شدند.
در این وزن ۸۳ کاراته کا حضور داشتند.

در وزن ۵۷- کیلوگرم، محمدجواد توکلی از چهارمحال بختیاری اول شد. هادی کیانی از آذربایجانغربی در رده دوم قرار گرفت. عرشیا فیضی از کرمانشاه و محمد اعتمادی از فارس سوم شدند.
در این وزن ۴۳ کاراته کا حضور داشتند

در وزن ۶۳- کیلوگرم، محمد شکی از گلستان اول شد. محمود نعمتی از قم در مکان دوم قرار گرفت. امیرحسین یار محمد از آذربایجانغربی و شایان طالبی از مازندران مشترکاً سوم شدند.
برای این وزن ۴۴ کاراته کا نام نویسی کرده بودند.

در وزن ۷۰- کیلوگرم، میلاد غلامی از اصفهان بر سکوی اولی ایستاد. آیدین یعقوبی از مازندران دوم شد. امیرمحمد نوروزی از خراسان رضوی و محمدمهدی مهاجری از کرمان سوم مشترک شدند.
این وزن ۳۰ شرکت کننده داشت.

در وزن 70+ کیلوگرم، محمدهادی طاهری از مرکزی اول شد. محسن صفرنژاد از گیلان در رده دوم قرار گرفت. محمدجواد بارانی از گلستان و محمدرضا کوده از البرز سوم شدند.
برای این وزن ۴۱ کاراته کا نام نویسی کردند.

در کاتای تیمی، تیم فارس الف با ترکیب پوریا همایون, محمدرسول همایون, محمد استخر اول شد. آذربایجان شرقی با ترکیب محمدصدرا شیدزی, امان اله حسین پور, کسری آینه ساز در جایگاه دوم ایستاد. فارس ۲ با ترکیب امین شفیعی, علیرضا علیزاده, علیرضا سلبی و گیلان الف با ترکیب حسن صالحی, امیر پورمیرزا, علی محمودی مشترکاً در مکان سوم قرار گرفتند.
در این بخش ۸ تیم شرکت داشتند.

در کاتای انفرادی جوانان، پوریا همایون از فارس در مکان نخست قرار گرفت. زانا فیضی از کردستان دوم شد. محمدرسول همایون از فارس و امین شفیعی از فارس سوم مشترک شدند.
در این بخش ۲۸ کاتارو حضور داشتند.

در رده سنی امید:

در کاتای انفرادی امید، امیرحسین آرمیده از مازندران اول شد. عباس حیاتی فر از کرمان در مکان دوم قرار گرفت. امیرحسین کرمی از آذربایجان شرقی و سوران زمانی از کردستان سوم شدند.
در این بخش ۲۳ کاتارو حضور داشتند.

در وزن ۶۰- کیلوگرم، سیدرضا راستین از کهگیلویه و بویراحمد اول شد. محمدطاها عبدالهی از مازندران در مکان دوم قرار گرفت. محمدامین قنبری از کرمان و میثم ادهمی از تهرانسوم مشترک شدند.
در این وزن ۴۸ کاراته کا حضور داشتند.

در وزن ۶۷- کیلوگرم، علیرضا شیرصفت از فارس بر سکوی قهرمانی ایستاد. عبدالله ولدی از کرمانشاه دوم شد. محمدصادق شعبانی از گیلان و ابوالفضل ندیمی از گیلان مشترکاً سوم شدند.
در این وزن ۴۸ کاراته کا حضور داشتند.

در وزن ۷۵- کیلوگرم، علیرضا اکبری از زنجان در رده نخست قرار گرفت. سینا خسرو از مازندران دوم شد. سامان عدالتی از البرز و علی اکبر دستجانی از تهران سوم شدند.
در این وزن ۲۶ کاراته کا حضور داشتند.

در وزن ۸۴- کیلوگرم، سید محمدرضا گیلان پور از گیلان اول شد. مجید نیکوهمت از مرکزی در مکان دوم ایستاد. دانیال دست افکن از قزوین و مهدی ابراهیمی از اصفهان مشترکاً در جای سوم قرار گرفتند.
در این وزن ۱۹ کاراته کا حضور داشتند.

در وزن ۸۴ + کیلوگرم، امیرحسین فداکار از تهران اول شد. مهدی چقاکبودی از کرمانشاه در رده دوم قرار گرفت. حسین زمانی از گیلان و سیدعلی حسینی از البرز مشترکاً سوم شدند.
در این وزن ۲۰ کاراته کا حضور داشتند.

602

کد خبر: 905791

وب گردی

وب گردی