ابلاغ رسمی قرارداد پنج ساله دو اپراتور بندر شهید رجایی/ افتتاح ۱۹ پروژه با اعتبار ۴۵۰ میلیارد تومان

امروز قرارداد پنج ساله دو اپراتور سینا و بتا از سوی آخوندی رسماً به آنها ابلاغ می‌شود و بدین ترتیب ترمینال یک به شرکت بتا و ترمینال دو به شرکت سینا بابت اپراتوری تحویل می‌شود. 

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی امروز به بندر شهید رجایی آمدند تا در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر، پروژه‌های تکمیل شده این بندر و برخی از بنادر شرق استان هرمزگان را افتتاح کنند.

احداث مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی، احداث پایانه لجستیک کالا و کانتینر، روسازی مسیر دسترسی به سایت‌های VTS قشم و نوسازی خطوط ریلی در ۷ خط در راه‌آهن مجتمع بندر شهید رجایی از پروژه‌هایی است که امروز با حضور آخوندی به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از ۲ فروند رمپ فلزی شناور چندمنظوره بندر خلیج فارس، پروژه خارج‌سازی مغروقه دهانه ورودی بندر بهمن و بهره‌برداری از یک پست اسکله شناور بندر تیاب از دیگر مواردی است که امروز از سوی وزیر راه و شهرسازی انجام می‌شود.

افتتاح مرکز امداد و نجات دریایی بندر شهید حقانی، لایروبی بندر جاسک و تجهیز پایانه خلیج فارس از دیگر پروژه‌های بنادر شرق استان هرمزگان است که توسط مسئولان دولتی به بهره‌برداری می‌رسد.

همچنین امروز قرارداد پنج ساله دو اپراتور سینا و بتا از سوی آخوندی رسماً به آنها ابلاغ می‌شود و بدین ترتیب ترمینال یک به شرکت بتا و ترمینال دو به شرکت سینا بابت اپراتوری تحویل می‌شود.

آخوندی در این سفر از کارگاه ولتاژ گنتریکرن و ترانستینر ترمینال ۲ و تکمیل فاز ۲ توسعه بندر شهید رجایی بازدید می‌کند و مرحله اول فاز سوم طرح توسعه بندر شهید رجایی امروز توسط وزیر راه و شهرسازی افتتاح می‌شود.

طرح توسعه فاز دوم بندر شهید رجایی و مرحله اول فاز ۳ از مواردی است که امروز از سوی آخوندی به مناسبت دهه فجر افتتاح می‌شود.

اعتبار کل این پروژه‌ها (حدود ۱۹ پروژه) بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

منبع: فارس

402

کد خبر: 905833

وب گردی

وب گردی