فرآورده های انستیتو پاستور به کشورهای منطقه صادر می شود

رئیس انستیتو پاستور ایران گفت: استقرار سیستم کیفیت خط تولید واکسن هاری انسانی و صادرات فرآورده های این مرکز به کشورهای منطقه از جمله مهمترین اقدامات انستیتو پاستور ایران است.

به گزارش ایسکانیوز، دکترعلیرضا بیگلری با بیان این مطلب افزود: در 6 ماه اخیر، در راستای ارتقاء زیرساخت فرآیند های تولید، موفق به اخذ استاندارد تجهیزات دارویی در بخش تولید آنتی ژن شده ایم و برنامه ریزی لازم برای افزایش تولید واکسن هپاتیت ب نیز انجام شده است.

وی استقرار سیستم کیفیت خط تولید واکسن هاری انسانی و اخذ پروانه ساخت معرف های تشخیصی بروسلا و سالمونلا را از جمله اقدامات این مرکز در حوزه کیفیت برشمرد.

رئیس انستیتو پاستور ایران گفت: این مرکز موفق به ثبت 11 مورد اختراع داخلی و قرار گرفتن در مرحله پیگیری ثبت و یک مورد اختراع خارجی شده است.

دکتر بیگلری همچنین صادرات فرآورده های انستیتو به کشورهای منطقه مانند سوریه را از جمله دستاوردهای این مرکز در حوزه بازرگانی و توسعه تجارت دانست و گفت: برای صادرات فرآورده ها، انتقال دانش فنی و ثبت محصولات و سرمایه گذاری با شرکتهای خارجی ازجمله کشورهای چین، ترکیه و سوریه مذاکراتی نیز صورت گرفته است .

وی با اشاره به فعالیت های پژوهشی انستیتو پاستور ایران گفت : انستیتو پاستور ایران به عنوان موسسه برتر پژوهشی کشور انتخاب شده و رتبه اول دانشگاه ها و موسسه برتر پژوهش در شاخص تعداد استناد به مقالات را نیز کسب کرده است.

701

کد خبر: 905840

وب گردی

وب گردی