حضور خودجوش اساتید  و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در راهپیمایی 22 بهمن ماه

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه گفت: حضور خودجوش و مشتاقانه دانشجویان و اساتیدبرای حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه باعث دلگرمی است .

دکتر کاظم یکانی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در گفتگو با خبرنگار سرویس دانشگاه ایسکانیوز درباره برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه و برنامه های این واحد دانشگاهی در راهپیمایی 22 بهمن ماه گفت: استقبال اساتید و دانشجویان برای حضور در راهپیمایی امسال بسیار خوب بوده است و هماهنگی های لازم برای انتقال دانشجویان از خوابگاه ها وایستگاه های دانشجویی به مسیر راهپیمایی صورت گرفته است.

وی افزود: اعلام حضور و برنامه ریزی برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ماه از سوی دانشجویان و اساتید به صورت خودجوش بوده است و دانشجویان خودشان پای کار هستند و فراخوان می دهند و در فضای مجازی دعوت به حضور می کنند.

دکتر کاظم یکانی خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه یک غرفه مناسبی رادر مسیر راهپیمایی 22 بهمن پیش بینی کرده است که در ارتباط با توانمندی های انقلاب اسلامی در باره مسائل علمی است و غرفه ای برای بازدید عموم آماده شده است و بیشتر اساتید برای شرکت در راهپیمایی فردا اعلام حضور و آمادگی کرده اند.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه تصریح کرد: حضور امسال دانشگاهیان در راهپیمایی 22 بهمن قطعا باشکوه تر از سال قبل خواهد بود و این شور و شوقی که من در جمع های دانشجویی و اساتید و کارکنان دانشگاه می بینم و قطعا از سال قبل بهتر و حماسی تر خواهد بود.

وی در پایان گفت: 22 بهمن ماه روز تجدید میثاق با آرمان های انقلاب، امام و تبعیت از مقام معظم رهبری است.

خبرنگار: ندا فراهانی

کد خبر: 905850

وب گردی

وب گردی