افتخاری: دشمنان نمی توانند مردم را از مسیر انقلاب منحرف کنند

نماینده سابق مجلس با بیان اینکه جشن 22 بهمن ماه سال جاری، جشن تداوم دین محمدی(ص) است تاکید کرد: مردم کشورمان نشان دادند که دشمنان اسلام نمی‌توانند آنها را از مسیر انقلاب و اسلام منحرف کنند.

لاله افتخاری نماینده سابق مجلس در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی ایسکانیوز ؛ مبنی بر اینکه چرا مردم باوجود فشارها و تحریم ها همچنان از انقلاب اسلامی حمایت می کنند؛ اظهارداشت : به نظر من این انقلاب با اعقتادات مردم گره خورده است بهمن امسال جشن میلیون‌ها ایرانی، آزادی‌خواه و مسلمان جهان است که در این جشن با تمامی مردم حق‌طلب ایران شریک هستند؛ مردم، این دوران را با دوران قبل از انقلاب مقایسه می کنند و درمی یابند که پیش از انقلاب مردم از سواد، تکنولوژی و کرامات انسانی برخوردار نبودند .

وی اضافه کرد:کشورهایی که به غارت می پرداختند و امکاناتی را برای کشور فراهم کردند تنها به خاطر منافع خودشان بوده است آن هم با پول خود کشور ایران و بوجود آوردن این امکانات تنها به نفع خود آنها بوده است در چنین وضعیتی بالاترین مقامات ما در مقابل مقامات غارتگر کرنش می کنند.

نماینده سابق مجلس در ادامه بیان کرد:ما در شرایط امروزی جهان در زمینه ها و مسائل مهم علمی، دفاعی ـنظامی و سیاسی در دنیا تعیین کننده هستیم .

وی در پایان تصریح کرد: جشن 22 بهمن ماه سال جاری، جشن تداوم دین محمدی(ص) است. اسلام ناب محمدی دینی است که مکمل دینی عیسی و سایر ادیان است که انسان را به عدالت‌محوری و توجه به حقوق بشر هدایت می‌کند؛ مردم کشورمان نشان دادند که دشمنان اسلام نمی‌توانند آنها را از مسیر انقلاب و اسلام منحرف کنند.

304

کد خبر: 905874

وب گردی

وب گردی