اکران فیلم های جشنواره عمار به مناسبت دهه فجر

به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب و سالروز پیروزی نور بر ظلمت، فیلم های برگزیده جشنواره مردمی عمار 21 و 22 بهمن ماه در فرهنگسرای خاوران اکران می شود.

به گزارش ایسکانیوز از مدیریت فرهنگی هنری منطقه 15، فیلم های منتخب جشنواره عمار به مناسبت ایام الله دهه فجر روزهای شنبه و یکشنبه 21و22 بهمن ماه در سالن مطهری فرهنگسرای خاوران اکران می شود.

هدف از برگزاری این برنامه بازخوانی خاطرات پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای نسل جدید است تا نسل جدید با دلاوری های مردان انقلاب آشنا شوند.

در این برنامه فیلم های منتخب جشنواره عمار که به موضوعات متنوع از جمله دلاوری های شهدای ۸ سال دفاع مقدس و مدافعان حرم، انیمیشن های عاشورایی، دانش آموزی، کودکانه، اجتماعی، موضوعات مرتبط با سوریه و... می پردازد اکران خواهد شد.

اکران فیلم های این جشنواره به شرح ذیل است:

با صبر زندگی، مردی که خودش را کشت، کوچه های انتظار، رویای گل ها، رفاقت هاست که می ماند، از تبار حبیب، پرواز از حلب، صبح پیروزی، برخورد از نزدیک، پستوی خالی، شکلات، عشق و عادت و...

اکران این فیلم ها از ساعت 15 در فرهنگسرای خاوران در میدان خراسان، خیابان خاوران، سه راه هاشم آباد آغاز می شود و علاقه مندان می‌توانند با حضور در سالن مطهری مجموعه به تماشای این فیلم‌ ها بنشینند.

502

کد خبر: 905962

وب گردی

وب گردی