خانه نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل افتتاح شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: دانشگاه‌ها می‌توانند با تولید فکر مشکلات جامعه را تمام حوزه‌ها حل کنند.

به گزارش ایسکانیوز، ناصر اسحاقی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه خانه نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل اظهار کرد: با تغییرات جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل، خیزش بزرگ فرهنگی روی داده است و امروز شاهد آمارهای مطلوب از فعالیت‌های رسانه‌ای و فرهنگی در این دانشگاه شاهد هستیم.

وی با اشاره به اهمیت نشریات افزود: رسانه یک زبان گویا است بدین معنا که چیزهایی را که در بخش فکر دریافت کردیم باید در بخش رسانه ارائه کنیم و در واقع اگر فکری وجود داشته باشد زبان و رسانه نیز به وجود می‌آید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: در دانشگاه‌ها تولید علم صورت می‌گیرد اما باید ببینیم این تولید علم از کلاس‌های درس به فضای دانشگاه و در پی آن این فرآیند علم و یادگیری در جامعه موثر واقع می‌شود که تمامی این موارد می‌تواند بر محمل نشریه سوار شود و به عنوان پیام و زبان گویا در جامعه عمل کند.

وی گفت: دانشگاه‌ها می توانند انحراف‌ها و مشکلات جامعه را به مسؤولین انتقال دهند و اکثریت مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و حوزه صنعت رفع شود و در اصل این دانشگاه است که با تولید فکر می‌تواند مشکلات جامعه را حل کند.

سیف‌الله مدبر، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اردبیل نیز در مراسم افتتاحیه خانه نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با دعوت از مردم جهت حضور پرشور در مراسم راهپیمایی 22بهمن ماه تاکید کرد: جوامع بر اساس تولید فکر است که پیشرفت می‌کند و در هرجامعه تولید فکر باشد آن جامعه آینده در خور دارد.

وی افزود: هر جامعه‌ای تولید فکر و برنامه داشته باشد قطعا پیشرفت و توسعه خواهد یافت و در واقع فکر یعنی تولید چرا‌ها که این امر زیر نظر اساتید زبر دست شدنی خواهد بود.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اردبیل با اشاره به آغاز بکار خانه نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردییل گفت: خانه نشریات دانشجویی می‌توانند نقش بسیار موثری در تولید فکر و انتشار این افکار مثبت در راستای توسعه و رشد جامعه داشته باشد.

منبع: فارس

203

کد خبر: 905963

وب گردی

وب گردی