خدمات دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور مشهود است

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمات و برکات نهاد دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از ثمره‌های انقلاب اسلامی در جای جای این میهن اسلامی مشهود است.

به گزارش ایسکانیوز، مراسم افتتاح ساختمان اداری آموزشی واحد تنگستان (اهرم) با حضور دکتر بیژن رنجبر معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری بوشهر، امام جمعه و فرماندار تنگستان و اعضای شورای اداری و تامین شهرستان تنگستان و روسای دیگر مراکز و واحدهای دانشگاهی استان برگزار شد.

دکتر سیدکمال الدین شهریاری نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: امروز بحمدالله خدمات و برکات نهاد دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از ثمره‌های انقلاب اسلامی در جای جای این میهن اسلامی مشهود است.

دکتر شهریاری خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی توانسته است به عنوان یک قطب علمی و آموزشی نقش بسزایی در گسترش علم در جامعه ایفا کند و امروز شاهد آنیم که هزاران هزار جوان از واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی فارغ التحصیل شده و هریک در جایگاهی مشغول خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

شهریاری با قدردانی از تلاش‌های عبدالهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در سطح استان نقش بسزایی ایفا کرده و در حوزه های مختلف علمی، آموزشی و فرهنگی خدماتی به جامعه ارائه داده که نمونه بارز آن واحد تنگستان است که بحمدالله دارای فضای مناسب علمی و آموزشی و آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های مجهزی است که همه این تلاش‌ها با وجود مدیرانی چون مهندس قدرتیان صورت گرفته است که از تلاش‌های وی و مجموعه همکارانش قدردانی می شود.

کد خبر: 905990

وب گردی

وب گردی