اقتدار نظام جمهوری اسلامی مدیون نیروهای بسیجی است

فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن اقتدار نظام جمهوری اسلامی را مدیون نیروهای بسیجی دانست.

به گزارش ایسکانیوز، سید ابوالقاسم هاشمی گفت: «بسیجیان و نیروهای مسلح پس از پیروزی در جنگ دست از مبارزه با استکبار جهانی بر نداشته و در مباحث سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نیز حضور یافتند که مثال آن در زلزله اخیر کرمانشاه و بلایای طبیعی است و حقیقتاً اقتدار نظام جمهوری اسلامی مدیون نیروهای بسیجی است.»

هاشمی افزود: «امروز هم در دوران مبارزه با استکبار و نیروهای تکفیری، برای دفاع از حریم ولایت همه نیروهای مسلح به پا خواستند و شهیدانی همچون مهدی جودی ثانی از شهدای ارتش مدافع حرم، شهید حججی از شهدای پاسدار و شهید حاج حسن عاشوری از شهدای دستگاه‌های امنیتی کشور، اتفاقاتی بزرگ را در منطقه رقم زدند؛ پشتوانه نیروهای مسلح، مردم و نیروهای بسیجی است؛ نیروهای مسلح ما عاشورایی و در اوج آمادگی است و بدون تردید این آمادگی با توجه به تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و برنامه‌ریزی‌های نیروهای مسلح و بسیج مردمی روز به روز افزایش یافته و چشم دشمنان نظام وانقلاب را کور خواهد کرد.»

فرمانده بسیج کارکنان واحد رودهن با تأکید به اینکه اقتدار و عزت ایران اسلامی که به برکت انقلاب اسلامی و توان بازدارنده نیروهای مسلح کشورمان بدست آمده بسیار مقدس و حائز اهمیت است، ادامه داد: «اگر توان بازدارنده و اقتدار نیروهای مسلح کشورمان تحت تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب نبود امروز ایران اسلامی در شرایط بحرانی خاورمیانه به این میزان آرام و توان امنیت قرار نداشت.»

وی خاطرنشان کرد: «دکترین دفاعی جمهوری اسلامی ایران قدرت دفاعی و امکان دفاعی کشور قابل مذاکره نیست. مثلا می‌خواهند چانه‌زنی کنند که چرا شما فلان ابزار دفاعی را دارید؟ ما برای فقط امنیت شهروندانمان و تمامیت ارضی مملکت اسلامی تا آنجا که بخواهیم موشک می‌سازیم و تا آنجا که تشخیص بدهیم و نیاز کشور باشد بردهای آن را افزایش می‌دهیم و با هیچ کس در این موضوع معامله‌ای نداریم و نخواهیم داشت.»

هاشمی بیان کرد: «هم باید برای رفاه و معیشت جامعه و مردم کار کنیم هم سعادت جامعه؛ نمی‌توانیم تک بعدی عمل کنیم؛ امروز با نام دین حکومت می‌کنیم بنابراین نمی‌توانیم با ضعف مدیریت خودمان هم به دین ضربه بزنیم هم به مردم و از همه مهمتر هم به کارآمدی انقلاب که ثمره خون هزاران شهید است.»

فرمانده بسیج کارکنان گفت:پشت مرزهای شرقی کشور، ده ها گروه مسلح تروریستی متخاصم با صد هزار نیرو مستقر هستندکه مدد دلارهای عربستان سعودی، زنجیره ای از مدارس وهابی را در نواحی مرزی ایران تاسیس کرده اند که عمده ترین اهداف آن شیعه کشی است.

وی گفت:پشت مرزهای غربی،صدها تشکل سیّال تروریستی فعال و خفته مانند داعش،پژاک و... با هدف استیلای ایدئولوژیک و فرقه ای و به منظور تغییر نقشه سیاسی منطقه فعالیت می کنند که در انتظار ورود به ایران عزیز نشسته اند . وی افزود: هیچکس از ما نیست که مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را نبیند اما نکته مهم آن است که مواظب باشیم کشور عزیزمان پا مال سعودی های خیانتکار واسرائیل و آمریکا خبیث قرار نگیرد. مواظب باشیم آنچه را که داریم به پای نداشته هایمان قربانی نکنیم. اعتراضمان نباید باعث ویرانی کشور شود و بدانیم که دود ناامنی در نهایت چشم همه امان را اذیت می کند.

کد خبر: 906023

وب گردی

وب گردی