حضور دانشگاهیان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه نمایش اقتدار ایران اسلامی است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از حضور پرشور دانشگاهیان، دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن ماه خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر ابراهیم کلانتری در گفتگو با خبرنگار سرویس دانشگاه ایسکانیوز درباره حضور دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن گفت: روز 22 بهمن ماه جشن ملی همه ایرانیان است که در 39 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عموم مردم باهمه وجود در صحنه حضور پیدا کرده و با آرمان های انقلاب اسلامی و با رهبر فرزانه انقلاب ایت الله خامنه ای تجدید بیعت می کنند و سربلندی کشور و انقلاب اسلامی، ایستادگی و مقاومت همه جانبه ملی را در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی به نمایش می گذارند.

وی افزود: دانشگاهیان از جمله دانشجویان و اساتید محترم دانشگاه آزاد اسلامی بعنوان قشر فرهیخته و نخبگان کشور با بصیرت و ولایتمداری که دارند و حضور همه جانبه در راهپیمایی 22 بهمن ماه شعور خودشان را در معرض دید جهانیان قرار می دهند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: قبل از دهه فجر به کلیه واحدها برنامه های بزرگداشت دهه فجر ابلاغ شده است و عموم واحدها خودشان نسبت به اهمیت این ایام مبارک توجیه هستند و براساس درک عمیقی که از انقلاب اسلامی دارند، باهمه وجود در برنامه های این روز حضور داشته و خواهند داشت.

وی ادامه داد: واحدهای مختلف به مناسبت دهه فجر برنامه های مختلفی دارند و جشنهای مختلفی را نیز برگزار کرده اند و درروز 22 بهمن ماه هم با حضور خودشان در این حماسه بزرگ ملی و انقلابی اقتدار نظام اسلامی را به نمایش می گذارند.

دکتر ابراهیم کلانتری خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و یکی از میوه های انقلاب اسلامی است و یکی از مراکز علمی، فکری و فرهنگی کشور بحساب می آید.

وی با اشاره به دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان افزود: دانشگاه آزاد دانشگاهی است که بدرستی ایجاد شده و مراحل تکمیل و بلوغ خودش را پشت سر گذاشته است و به لحاظ کیفیت بخشی به برنامه های علمی و پژوهشی، فکری و فرهنگی گام های بزرگی را برداشته است و از این جهت هم یکی از دانشگاه های معتبر کشور منطقه و جهان به شمار می رود.

خبرنگار: ندا فراهانی

کد خبر: 906045

وب گردی

وب گردی