هر ساله مشارکت حداکثری در 22 بهمن تأکیدی بر باور و اعتقاد خدشه‌ناپذیر ملت دارد

فراکسیون زنان مجلس در بیانیه‌ای تصریح کرد: هر ساله مشارکت حداکثری ملت شریف ایران در راهپیمایی این روز تأکیدی دوباره بر باور و اعتقاد خدشه‌ناپذیر ملت ایران به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی که ثمره این حرکت انقلابی بود می‌گذارد.

به گزارش ایسکانیوز،فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرا رسیدن سالروز 22 بهمن، با صدور بیانیه‌ای این روز را به ملت ایران تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قریب به چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن سال 57 می گذرد؛ سال‌هایی که نظام جمهوری اسلامی در برابر تمام دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان با حمایت مردم شریف و اراده وصف‌ناپذیر ایستادگی کرد تا نظامی مردمی را پیاده سازد که مسیر بالندگی و رشد روزافزون را طی نماید؛ امروز انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک جریان قدرتمند در جهان شناخته می‌شود.

پیروزی، استقرار، تثبیت و تعالی انقلاب اسلامی بی‌بدیل برخواسته از اراده ملت در سایه رهنمودهای امام خمینی (ره) و رهبر کبیر انقلاب مهیا گردید؛ همبستگی ملت، اعتقاد و ایمن راستین به اهداف و آرمان‌های آن امروز انقلاب اسلامی را در مسیر تعالی و رشد روزافزون سوق داده به نحوی که بر مبنای باور به اصول عدالت‌طلبانه و برابری خواهانه آن کاستی‌ها و مشکلات مسیر را با سعه صدر می‌پذیرند.

22بهمن در تاریخ جمهوری اسلامی ایران نقطه عطفی است که هر ساله مشارکت حداکثری ملت شریف ایران در راهپیمایی این روز تأکیدی دوباره بر باور و اعتقاد خدشه‌ناپذیر ملت ایران به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی که ثمره این حرکت انقلابی بود می‌گذارد تا به جهانیان نشان دهد که این نظام برخواسته از خواست و اراده و رأی ملت است.

موج ناملایماتی که در ماه گذشته در کشور پدیدار گردید این کج‌خیالی را در اذهان بدخواهان نظام در داخل و خارج ایجاد کرد که شاید عنصر انسجام بخش نظام که همان مردم هستند از این حبل متین فاصله گرفته‌اند، اما حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان خواهد داد فضای جامعه ایرانی فضای گفتمانی است که با تدبیر و درایت امور آن را تا سر منزل مقصود که همان اعتلای جامعه ایرانی و اسلامی است ثابت قدم و استوارتر از پیش حرکت خواهد کرد.

فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت روز پیروزی انقلاب اسلامی، در کنار مردم شریف در این رویداد ملی شرکت خواهد کرد تا یادآور یکی از دستاورد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران مبنی بر افزایش سهم مشارکت اجتماعی و سیاسی زنان در اداره کشور باشد.

منبع: فارس

304

کد خبر: 906081

وب گردی

وب گردی