دعوت رئیس دانشگاه آزاد لاهیجان ازدانشگاهیان برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن

دکتر سیروس بیدریغ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان و مسئول کمیته دانشجویی برگزاری دهه فجر شهرستان لاهیجان،با صدور بیانیه ای دانشگاهیان را به حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت نمودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، دکتر سیروس بیدریغ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان و مسئول کمیته دانشجویی برگزاری دهه فجر شهرستان لاهیجان،با صدور بیانیه ای ، دانشگاهیان را به حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت نمودند.

در این بیانیه آمده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَالْفَجْرِ. وَلَیَالٍ عَشْرٍ. وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ. وَاللَّیْلِ إِذَا یَسْرِ»

مقام معظم رهبری:« 22بهمن امسال،تماشایی خواهدبود».

کوچه و خیابان رنگ و بوی دیگری دارد؛ همه جا عطر و بوی امام و شهدا گرفته است، گویا بهار در این هوای سرد زمستان نفسی تازه می کند تا جانی دوباره به اندیشه خلاقانه و پژوهشگر ما بدمد؛ آری بوی خمینی و یاران شهیدش می آید تا بار دیگر به یادمان بیاورد که کجا بودیم و الان کجا هستیم. بوی انقلاب می آید که والاترین آرمان ها را در دل خود نهادینه نموده است؛ آرمان هایی همچونه «مبارزه با طاغوت»، «فساد» و ... ؛ همان آرمان هایی که از زبان رهبری بصیر انقلاب در دیدار با همافران نیروی هوایی تکرار شد. عطر دل انگیز «استقلال» و «خودباوری» را با تمام وجود حس می کنیم و بر خودمان می بالیم که به رغم تمام بی مهری ها و کینه ورزی های استکبار با تکیه بر اندیشه های ناب امام مهربانی ها - خمینی کبیر- و با تاسی از رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب کشتی سوار بر کشتی خروشان انقلاب به سوی ساحل امن و پیشرفت و اقتدار می رسیم و باور داریم که با وجود رهبری بصیر و تلاش و کوشش ملتی بیدار و همچنین با تکیه بر دانشمندان جوان و خلاق مان به قله های پیشرفت خواهیم رسید؛ چرا که پیام بهمن «ایستادگی برای پیشرفت» و شعار اصلی اش «ما میتوانیم» است که از امام مان به یادگار داریم.

امروز در حالی پیروزی انقلاب مان را جشن می گیریم که ابرقدرت ها و دشمنان ایران سربلند از پیشرفت های ملت بیدار و مقاوم انگشت حیرت به دهان گرفته اند و در پی ضربه زدن به نظام الهی ملت ایران هستند ولی بدانند که آب در هاون می کوبند و باد به غربال می پیمایند.

ملت ما امروز اگر چه نسبت از برخی ناملایمات و سوء مدیریت ها و فسادهای موجود رنج می برد و از عملکرد برخی مسوولان ناراضی است ولی هیچگاه اجازه دخالت به بیگانگان را نخواهد داد و با پیروی از رهنمودهای پیامبرگونه ناخدای بصیر انقلاب مشکلاتش را از راه قانونی و درست از مسوولان مطالبه خواهد کرد و باورمان این است که با وجود ولی فقیه عادل هرگز به بن بست نخواهد خورد.

اینجانب این عید بزرگ را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری و آحاد ملت ایران که به فرموده امام عزیزمان ولی نعمتان انقلاب هستند صمیمانه تبریک می گویم و از همه دانشجویان فرهیخته، اساتید گرانقدر و کارکنان خدوم و انقلابی دانشگاه آزاد میخواهم که همگام با سایر اقشار انقلابی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت فعال و گسترده داشته باشند و با لبیک به رهبر عزیزمان 22 بهمن امسال را به تماشایی ترین عید بزرگداشت انقلاب به فرمایش معظم له بدل کنند. عید بزرگ پیروزی انقلاب مبارک.

کد خبر: 906090

وب گردی

وب گردی