بیانیه جهاد دانشگاهی به مناسبت یوم الله 22 بهمن ماه

جهاد دانشگاهی به مناسبت یوم الله 22 بهمن ماه بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، متن بیانیه به شرح زیر است:

22 بهمن 57 به‎عنوان نصرت قطعی ملت ایران در برابر رژیم طاغوت، نتیجه ایمان راسخ، راهنمای خبیر و صادق، همراه با عمل مؤمنانه و استقامت عزت مندانه مردم بود. مردمی که در راه دفاع از پرچم برافراشته مبارزه علیه رژیم ستمشاهی،خالصانه دل در گرو یک فقیه بصیر، آگاه به کتاب و سنت و بریده از مطامع مادّی نهادند.
پیام رهائی بخش و روشن اسلام عزیز که در پی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از سوی امام خمینی (ره) و ملت بزرگ ایران به جهانیان عرضه شد، روح کرامت و عزت در انسانها و ملتها را برانگیخت و در عین حال مستکبران و سرسلسله آن‎ها شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار را به وحشت انداخت و آتش کینه ایرانیان مسلمان را در دل آنان مشتعل ساخت.
دشمنانی که خشم‎شان همواره مانع شناخت ملت فداکار ایران است از همان صبحدم استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تا همین امروز، عزت ملت را هدف قرار دادند و به هر ترفند و اقدام و خباثتی متوسل شدند تا مردم انقلابی را وادار کنند دست تسلیم بالا آورده و از آرمان‎های خود بازگردند. اما این آرزوی باطل به فضل الهی محقق نشده و در آینده نیز اتفاق نخواهد افتاد چرا که خدا وعده داده است "وَکانَ حَقًّا عَلَینا نَصرُ المُؤمِنینَ " ( روم47)
امروز و در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران، به رغم مشکلات تحمیلی و برخی کم کاری‎ها و غفلت‌های داخلی، ملت رشید ایران هم‎چون گذشته از دشمن غافل نخواهد شد و در جشن پیروزی انقلاب، هوشمندانه پاسخ گردنکشی‎ها، اهانت‎ها و گستاخی‎های او را خواهد داد.
جهادگران جهاددانشگاهی در آستانه فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، همگام با سایر اقشار مردم ایران، بانگ وحدت بخش الله اکبر سر میدهند و با دعوت از همگان برای حضور در راهپیمایی پرشکوه و دشمن شکن 22 بهمن، عهد می‎بندند که با تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا... العظمی خامنه‎ای (مدظله العالی) و پاسداشت راه امام و شهیدان با تمام توان در راه تحقق آرمان‎ها و اهداف انقلاب اسلامی گام بردارند.
جهاددانشگاهی
21 بهمن 1396

201

کد خبر: 906099

وب گردی

وب گردی