اطلاعیه وزارت اطلاعات در خصوص راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اعلام کرد: فرزندان شما ملت عزیز در پایگاه عظیم مبارزه و جهاد (وزارت اطلاعات)، همپای همه‌ اقشار ملت فهیم و بزرگ ایران فردا در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن شرکت خواهند کرد.

به گزارش ایسکانیوز، وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اعلام کرد: فرزندان شما ملت عزیز در پایگاه عظیم مبارزه و جهاد (وزارت اطلاعات)، همپای همه‌ی اقشار ملت فهیم و بزرگ ایران فردا در راهپیمایی عظیم 22 بهمن شرکت خواهند کرد.

در این اطلاعیه آمده است: ملت سلحشور و قهرمان میهن اسلامی ! اکنون در شرایطی سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به رهبری زعیم عالیقدر حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه ) را جشن می گیریم که دسیسه ها و توطئه ها ی مستمر استکبار جهانی ،صهیونیسم بین الملل و دست نشاندگان منطقه ای آنها هرگز نتوانسته است کوچکترین خللی در عزم و اراده پولادین تان وارد کند و چه با شکوه است با لبیک به دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی ) در راهپیمایی عظیم و دشمن شکن 22 بهمن شانه به شانه در حفظ ارزش های والای این نظام مقدس الهی پای فشرده و حماسه ی جاودان دیگری خلق نماییم و بر جهانیان این پیام رسا را گوشزد کنیم که امنیت پایدار ،دستاورد سترگ شهدای گلگون کفنی است که به تأسی از سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام ) این میراث گرانسنگ را برایمان به ارمغان گذاشته اند ، برماست که در حفظ و حراست از آن بکوشیم .
فرزندان شما ملت عزیز در پایگاه عظیم مبارزه و جهاد( وزارت اطلاعات ) ، همپای همه ی اقشار ملت فهیم و بزرگ ایران فردا در راهپیمایی عظیم 22 بهمن شرکت خواهند کرد.

منبع: فارس

۳۰۴

کد خبر: 906138

وب گردی

وب گردی